Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:10

orionneke schreef:
Heej ingrid, ben benieuwd ja. Wanneer ben je dan precies weer terug??

we gaan vrijdagnacht 1000 km. rijden naar noord denemarken, zat.ochtend de boot naar oslo en 2 weken later weer terug naar huis. 3 juli uit m'n hoofd. Heb er echt zin in !!! Wel HEEEEEEEEEEEL iets anders dan wat we gewend zijn, we zijn meer mooi weer types, lekker strand, beetje cultuur, a la turkije, griekenland, verleden jaar mexico.
Nu met de tent kou-lijden 's nachts..........het zal wel weer goed zijn voor het samenzijn met richard als je begrijpt wat ik bedoel Haha!
lekker tegen elkaar aankruipen Nagelbijten / Gniffelen

Maarre..........volkorenbrood vult bij mij echt duidelijk beter als witbrood, als ik witbrood eet (lekker !!) kan ik door blijven eten, met volkorenbrood niet dus het heeft wél z'n functie.......

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 22:10

orionneke schreef:
Ik kan eten tot ik erbij neerval..............bodemloze put.........veel vraat zoals een vriendin van ons ons noemt.

ben blij dat ik niet de enige ben....... Bloos

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 00:17

Dat heb ik dus inderdaad na witbrood of hetgeen ze hier volgranen noemen (NOT) sterker nog, ik krijg er juist honger van, echt!
WW geeft dan meer punten aan zoiets? Of juist minder?

Ik eet hier alleen whole weat bagels en rye oat bread - een soort van roggebrood (heel lekker getoast!) want zodra ik witbrood ga eten is de bodem zoek Haha!

Ik ben net uit eten geweest en een salade met kip genomen met veel fruit. Kip was wel focaccia, en ik weet ook niet wat er in de dressing zat, maargoed, ik geloof dat het de beste keus van het menu was Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 00:36

Ik kan van alle brood zoveel eten als ik wil geloof ik Haha! Daar zit bij mij echt geen bodem aan, vandaag ook, 4 sneetjes volkorenbrood met beleg, weer een aantal chocolaatjes en koekjes, maar ik heb me bij het avondeten héél netjes gehouden (3 scheppen groenten en 1 biefstukje).

Was vanochtend op de weegschaal nog steeds evenveel als gister, dus hopelijk ben ik niet veel aangekomen na dit snaaiweekend Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 01:30

@Laura: wit en bruin is evenveel punten maar ze adviseren wel bruin boven wit, snappie ?????

@ allen: gaan jullie elke dag serieus op die weegschaal staan? Ik stond er ook elke dag op maar als ik een halve kilo aangekomen was wist ik wel dat dat van teveel eten/drinken was vd dag ervoor of nog laat wat gepakt. Daar ging ik niet vna over de rooie, dat is nl GEEN VET! Ik deed het alleen voor de statistieken op zaterdag en verder praatte ik erneit over.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 07:29

ik ga niet elke dag erop staan omdat dat mijn humeur teveel beinvloed.......woensdag = weegdag, maar tja, soms kan ik het niet laten ergens halverwege, net zoals gisteren, waarna ik me gelijk rot voel, dus ik moet het eigenlijk gewoon niet doen........

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 07:30

Ik sta er elke dag wel op ja, maar ik kijk wel naar of ik die dag veel gegeten heb oid, dus of het niet alleen maagvulling is. Denk dat het grootste gedeelte wat ik vandaag toch te veel was maagvulling is Knipoog Dus ben ik ook niet helemaal over de rooie.
Maar goed, hier thuis is geen chocola, dus geen gevaar, haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 07:39

Ik heb me gisteravond ook goed gehouden Ja
Heb nog een pakje sultana genomen en een heel klein beetje van de overige nasi die ik had gemaakt zaterdag. Dus geen zakken chips, chocola e.d. Haha!
Enne, als het licht/de schaduw goed valt in mijn kamer kan ik in de spiegel de buikspieren al een beetje zien Cool

Net gezond ontbeten Haha! 2 bruine (volkoren was op) boterhammen met vegetarische gerookte ham, een beker groene thee en een appel.
Zo naar school neem ik alleen een stuk komkommer mee, ben toch om kwart voor 11 klaar (of nouja, dat maak ik er maar even van..)
Kijken of ik me deze week weer een beetje kan gedragen Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 10:18

Ik sta volgens mij 2x per week op de weegschaal ongeveer Lachen

Vanochtend dus ook ennn er was een kilo af Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 11:11

Eerst stond ik iedere dag op de weegschaal. Nu niet meer vaker dan om de dag.

Heb tussendoor een bastognekoekje gegeten en wacht nu op mijn gekookte ei, die ga ik op 2 volkoren boterhammen eten als lunch. Dan tussendoor denk ik nog wel brood omdat het nog vroeg is. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet Lachen

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 13:39

Ik wil me best maar 1x in de week wegen, alleen tsja... Ben altijd zo nieuwsgierig tussendoor Bloos
O, bastognekoeken... Die zijn zó slecht he (voor mij dan, vreet zo dat hele pak leeg Tong uitsteken)

Ik heb besloten dat ik vanavond van die kleine pakjes pure chocolade ga kopen, want ik denk van, misschien eet ik zoveel chocola in 't weekend omdat ik doordeweeks helemaal niks eet. Dus hopelijk verbetert dat dan Lachen

Heb tot nu toe gegeten:
Yoghurt met muesli, sinaasappel (heerlijk, waren in de aanbieding!) en een plakje oude wijvenkoek. Ook cappuccino met zoetjes geproefd, en wonder boven wonder viel de smaak me alles mee, dus die moet ik me ook maar eens gaan aanschaffen. Vanavond voor 't sporten 2 sneetjes brood met kipkerrie salade, en dan misschien na 't sporten 2 blokjes chocola Knipoog

Wat goed dat je al een kilo kwijt bent, Sizzy!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 14:45

Ja ik eet er ook te veel van altijd, die bastognekoeken, maarja er waren er nog maar 2 vandaag, dus die heb ik gepakt en nu heb ik verder pech Tong uitsteken

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 15:48

Jammieeeeeee bastongekoeken, is maar goed dat we die niet hebben hiero. HOewel bastogne en speculaas het minst erge zijn volgens mij.

Vandaag weer genoten van mijn ontbijtje:

Yoghurt met TIger powerrrrrrr
Pistolet met aarbeien
6 punten

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 17:45

Haha, ik zit nu Dr.Phil te kijken over een vrouw die aan wil komen. Ze wil 225 kilo wegen oid. Het is nu bezig, dus als iemand het wil zien Knipoog

Grappig dat ze in Amerika zoveel hebben, maar geen bastognekoeken Tong uitsteken

Net m'n avondeten gehad, 2 sneetjes brood met kipkerrie salade van de Aldi. Jumjum, da's echt de lekkerste kipkerrie OOIT.
Vanavond na 't sporten eet ik misschien nog 2 blokjes chocolade en dat is 't dan wel weer voor vandaag Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:03

Ze hebben hier juist heel veel dingen niet die wij wel hebben. Helaassssssssssss

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 20:39

_Scarlet_ schreef:
Haha, ik zit nu Dr.Phil te kijken over een vrouw die aan wil komen. Ze wil 225 kilo wegen oid. Het is nu bezig, dus als iemand het wil zien Knipoog

Waarom zou je dat nou weer willen Verward

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:21

Omdat die lui hier niet sporen Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:23

Nee dat blijkt Bloos!
Wij doen hier ons best om in een bikini te durven, gaan ze daar aankomen Verward
Clown

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 21:39

Ja maar die daar last van hebben SPOREN HELEMAAAAAAAAAAAL NIET!!!!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-05 22:59

Die sporen net zoveel als mensen met anorexia Knipoog Blijkbaar vinden zij dat mooier
Ik wou vroeger ook altijd dik zijn Clown

Hmm, heb net lekker een paar stukjes chocolade op en ontdekte ook chocokokosrijstwafels, dus die neem ik nu samen met een beker thee met honing. Heerlijk Lachen

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 09:24

IngridM schreef:
ik ga niet elke dag erop staan omdat dat mijn humeur teveel beinvloed.......woensdag = weegdag, maar tja, soms kan ik het niet laten ergens halverwege, net zoals gisteren, waarna ik me gelijk rot voel, dus ik moet het eigenlijk gewoon niet doen........

Woensdag is ook mijn weegdag. Dan weeg ik me s'ochtends na het opstaan. Dat gewicht onthoud ik dan voor de volgende week. Tussendoor weeg ik me wel eens omdat ik dan nieuwschierig ben. Maar het gewicht van tussendoor tel ik niet mee, alleen de woendag-gewichten. Morgen dus weer op de weegschaal... hoop dat ik dan onder de 65 ben....... Bloos Zometeen lekker paardrijden, dan even studeren en vanavond uurtje trimmen. Cool

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 09:38

Gisteren enorm veel gesnoept, voor mijn gevoel dan... Bloos
het begon goed met sochtends 2 crackers en rond 11 uur een bruin broodje met kaas en sla...Toen kon ik t niet laten om 2 blikjes aquarius achterover te gooie...hmmm Middag eten was witlof schotel met gesmolten kaas, maar daarachteraan kwamen nog 2 plakken ontbijtkoek, gewone koekjes, 2 bakjes yoghurt en 2 bananen, gevolgd door 2 zakjes hamkaas chips misschien nog wel meer maar dat heb ik dan uit mn geheugen gewist. Bloos...Ik kon me even niet meer inhouden. Bloos Mijn hoofd zij niet doen maar ik bleef maar eten... Boos! Vandaag wordt het dus weer een strenge dag Ach gut Ben ook meteen 1,5 kilo aangekomen Verward Ik voel me nog zo vol Haha!
Wel 'leuk' om hier te lezen dat ik niet de enige ben...Nog 2,5 kilo ongeveer dan ben ik 55, wel redelijk tevreden mee denk ik. Tong uitsteken
Spetterlover, cool he die buikspieren, daar kick je bijna op Cool Haha ik tenminste wel (heb ze ook niet extreem hoor)

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 09:51

Jaaa ik vind ze geweldig, maarja, ik moet eigenlijk iedere dag buikspieroefeningen doen, maarja ik ben een beetje lui Bloos!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 10:16

Mijn ontbijt was een bakje aardbeien en 2 wasa crackers met een tomaat Haha!
Heb niet zo'n trek.
Ik moet zo naar school, ik neem een appel, ontbijtkoek en wasa crackers mee Lachen
Ik moet maar eens wat minder brood gaan eten, want als ik eenmaal begin blijf ik bezig Scheve mond

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-05 11:24

hmm lekker wasa ckrackers met tomaat... Dat neem ik heel vaak erg lekker!! Brood eet ik tegenwoordig niet meer zoveel maar juist meer ckrackers *LOL* zometeen lunchen, neem ik denk ik ook een tomaat erbij Tong uitsteken
Nu ga ik eens wat buikspieroefeningen doen... wil een strak buikje krijgen Haha!