Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Ik wil sowieso graag de lupineproducten van vivera proberen omdat ik dus echt heel slecht tegen soja kan maar ook die kan ik nergens vinden.
beatje schreef:Ik vroeg het me ook af waarom geen eieren?Een kip die geen eieren legt gaat dood of het moet een oude kip zijn.Dat je geen eieren uit de bioindustrie koopt snap ik.Maar het eitje van mijn eigen kip eet ik met smaak op.Nu moet ik zeggen dat die beperkt zijn omdat wij oa 6 hanen hebben lopen die geen eieren leggen.En de rest legt eieren zoals ze het uit komt.Als ik pech heb zijn mijn varkens er mee weg.
Mijn varkens lopen er dus niet om op te eten maar als kliko,al mijn tuin en groente afval verdwijnt er in.
Ik ben overigens zelf vegetariër, maar kwam hier mee lezen omdat de beste vriendin van mijn dochter vegan is en ik zo eens wilde lezen wat veganisten eten en denken.
troi schreef:Onze eitjes zijn wel bevrucht. Maar los daarvan, je voert de kip dan toch kip. Misschien is het strikt geen kannibalisme maar het leunt er wel tegenaan vind ik. Mmm ga ik even over peinzen