Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:NieneWiep schreef:Nathalie, ik denk dat Julia's heel wat verantwoorder is dan Smullers. En als je echt op wilt letten ga je voor een tomatensaus en geen kaas of spek als topping. Maar een keer Smullers kan natuurlijk geen kwaad, geniet er vooral van!
Ik ga vrijdag al genieten bij La Cubanita haha. Dus dan ga ik vandaag inderdaad gewoon voor Julia's. Twijfel nog wat ik neem want alleen tomatensaus is weer zo saai
Ga vanavond kracht doen (armen, benen krijgen rust na spinning gister) dus kan wel wat extra koolhydraten gebruiken. Iemand enig idee hoeveel kcal er in Julia's zitten ongeveer? Op internet is daar maar weinig over te vinden..
O: 4 kleine sneetjes spelt desem met tonijnsalade
T: banaan en een appel
L: Julia's dus
T: halve komkommer
A: gebakken aardappelen met rode bieten en slavlinder
B: uurtje kracht
T: smartbar
D: water en thee
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:O: 4 kleine sneetjes spelt desem met tonijnsalade
T: banaan en een appel
L: Julia's dus: volkoren penne met pesto kip, rucola en wat parmezaanse kaas
T: halve komkommer
A: halve dr oetker pizza
B: halfuurtje kracht
D: water en thee
Lunch toegevoegd
BelleTessa schreef:O: magere kwark met beetje yoghurt, vijg, chia/kokos/spelt mix en halve banaan
T: smartbar.
L: 2 speltboterhammen met kipfilet en gekookt ei, kwark met cacao nibs, lijnzaad en whey crisps.
T: home made applepie met beetje slagroom
A: uit eten bij sushi restaurant voor m'n verjaardag! Lust geen sushi haha maar de vlees gerechten wel.
T: glas verse sinaasappelsap.
Venthe schreef:O: 250 ml ongezoette amandelmelk, 7 el havermout, 1 el lijnzaad, 25 druiven en kaneel + kop thee
T: cappuccino, kleine appel, speltbth met slankie smeerkaas
L: 2 speltbth met pindapasta, speltbth met slankie smeerkaas + 250 ml thee
T: eat natural muesli reep met yoghurt laagje, 2 handjes gemengde noten
A: kom pompoensoep (Unox), 2 tosties van speltbrood met 48+ en een schijf ananas, ketchup en wat rauwkost met dressing
T: schaaltje halfvolle vanille yoghurt met banaan en kaneel
B: lange dag college, 1 paard scheren (de 1e van het jaar! :p )
ChantalSmook schreef:O:2 plakken roggebrood met pindapasta en kaas, rijstwafel met stroop en rijstwafel met kaas
T: halve rode en halve gele paprika
L: 3 MGB en 2 rijstwafel + cracker met stroop en ham
T: appel + 2 volkoren koekjes en 2 zandkoekjes + tomaat
A: Zalmfilet uit de oven met linzen en bruine bonen + rode ui
T: Magere kwark met kokos snippers en rozijntjes
B: uur zumba, 50 minuten fietsen en veel gewandeld