Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ClaudiaHS schreef:pff ik vind een halve kilo al erg, laat staan een kilo kleuren
Vanavond eerste les bij Zoet en Zo, ik heb d'r zin in.
En ik zit te wachten op mijn bestelling van DLT![]()
*hebveelbesteld*
nokie schreef:Ik verwachtte een pakketje, dus ik zit thuis in de zetel. Wij hebben zo van die gordijnen waar je maar langs 1 kant kan doorkijken, dus ik zie de straat maar vanaf buiten kun je niet naar binnen kijken. Er stopt een camionette voor de deur dus ik ga aan de raam kijken of het voor mij was. Na een tijdje stapt er een man uit met een megafoon in zijn hand en roept: naar buiten komen aub.En hij komt bij mijn huis aanbellen.
Ik wist even niet of ik wel wou opendoen, omdat het een volledig witte camionette was, zonder firmanaam ofzo op. Maar ik dacht, als het mijn pakketje is moet ik dat wel aannemen, anders rijden ze terug weg.
Dus ik de open met de hond naast mij (geen waakhond maar hij maakt wel indruk) en ik vraag of ze dat altijd zo doen. Die man kwam niet meer bij van het lachen en ik stond daar in de deuropening: ok dan?
Daarna toch mijn pakketje gekregen en ik heb maar braafjes mijn handtekening in hun toestelletje gekriebeld.
Achteraf kan ik er wel om lachen, maar ik had echt zo iets van: is dit de normale gang van zaken?
Kinke schreef:Claudia, doe je de groetjes aan Marije
Valina schreef:Noki, ik heb nog nooit een pakketje ontvangen, waarbij ik op straat toegeroepen wordt dat ik me moet melden!!!
Wat een raargedoe? Er staat toch een adres op het pakket?
Booooo schreef:Wooow een kilo fondant kleuren, veel succes
En een rare postbezorger voorbij zien komen, haha tjeetje..
Even spammen
[VVDD] De dief! Incl. foto's