Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vandaar

MaartPaard schreef:Pff heftig Silence!
Mijn lijstje van vandaag:
O: Smoothie van tofu en heel veel soorten fruit + nog beetje amandelmelk
T: Sinasappel (zijn heel lekker op het moment van de AH, heel sappig!)
M: Meergranen bagel met zalm en avocado
T: Overige van de smoothie, had nog veel over!
A: Wat de pot schaft
Even een vraag over honing: ik heb nu dus 100% natuurzuivere bloemenhoning en 100% natuurzuivere acaciahoning. Nu vind ik bloemenhoning eigenlijk lekkerder omdat er meer smaak aan zit. Maar welke honing is nou 'beter'? En waarom?
Mrijn schreef:Colway schreef:ohhhh oke omdat er staat een plan van 5 keer 44 minVandaar
Ik red het 3 keer per week denk ik en dan 5 keer naar mn paard, werk fulltime, maar ja ik heb geen kids
Het mooie van deze methode is juist dat je maar eens per 5 dagen magIk zeg, op mijn lijf geschreven!
dat klinkt inderdaad wel als een goed plan
het klinkt niet lekker, daarom nooit geprobeerd, wet wel dat het op soja basis is, maar wat moet ik me bij een blok soja voorstellen?Colway schreef:wat is tofu eigenlijk voor iets?het klinkt niet lekker, daarom nooit geprobeerd, wet wel dat het op soja basis is, maar wat moet ik me bij een blok soja voorstellen?
Ik heb het zelfs jaren geleden voor het laatst gegeten toen ik nog bij mijn ouders woonde. Die hadden eens in de zoveel tijd de bevlieging vegetarisch te moeten worden... Beetje jammer dat mijn moeder totaal niet kon koken en tofu heeft wel een goede kok nodig om lekker te worden.
ik vind soja melk enzo ook ranzig
Met één glas al meer dan vol. Nog een beetje walnootjes er achter aan om de koohlydraten een beetje in te dekken...