er stond een tijdje terug een leuk artikel over rondeeleieren in Quest. Interview met een boer en uitleg hoe het systeem werkt enzo
werd er erg blij van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
er stond een tijdje terug een leuk artikel over rondeeleieren in Quest. Interview met een boer en uitleg hoe het systeem werkt enzo
werd er erg blij van

Magrathea schreef:Juper stond een tijdje terug een leuk artikel over rondeeleieren in Quest. Interview met een boer en uitleg hoe het systeem werkt enzo
werd er erg blij van
Ze zijn 30 cent per stuk, weet niet precies hoeveel eieren kosten in de super? Weet overigens niet of ik het al eens heb gezegd, zo wel, sorry

Probeer vooral de tosti met geitenkaas, honing en tijm eens 
daar ga ik een keertje heen
Dankje voor de tip
ik heb een standaard beeld van blikvoer haha.Douce schreef:Magrathea schreef:Ow okeeik heb een standaard beeld van blikvoer haha.
Denk dat slachtafval dan toch goedkoper is...
Mijn hond moest aankomen dus dacht zal eens van die smerige zooi voor hem kopen. Stond er inderdaad minstens 2% rund! Jeuj, 2 hele procenten..

Douce schreef:Eieren zijn inderdaad een goed idee. In tegenstelling tot koeien geven kippen sowieso eieren en biologisch moet het dan weinig kwaad kunnen. Goede, had er nog niet echt over na gedacht.

Appelmoes_11 schreef:Douce schreef:Eieren zijn inderdaad een goed idee. In tegenstelling tot koeien geven kippen sowieso eieren en biologisch moet het dan weinig kwaad kunnen. Goede, had er nog niet echt over na gedacht.
http://www.waardelozehaantjes.nl
maaarrrr stel jij hebt later een huisje met een tuintje waarin een aantal blije kipjes rond scharrelen. Die eieren leggen. Zou je die wel eten?
Ik wil later inderdaad kippen, maar ik wil alleen hanen. Iedereen wil namelijk kippen, maar niemand wil hanen, en hanen kunnen niet bij elkaar als er kippen bij zijn en dus... snap je hem nog?