Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PriscaZ schreef:Heb je al een natuurwinkel of een toko geprobeerd?
Heb die punch inmiddels al in mijn handen gehad. Werkt echt hetzelfde als zo'n punch voor papier. Die van de randen was breder dan ik verwacht had, maar je moet inderdaad wel een aantal keer punchen om een hele rand te maken.
Kinke schreef:Lindas2 schreef:Leuke boetseersels gezien met cupcakes! En chocolade cupcakes met aardbeienjam is inderdaad errug lekker
OMG Kinke!! Hoe heb je die gemaakt??? Zien er echt TE lekker uit!
Thanks Linda,
met dit recept: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... p?id=83878
Ik heb ze in een siliconen cc vorm gemaakt, wel even een bakpapiertje onderin gelegd. Heel simpel en veuls te lekker![]()
PriscaZ schreef:Er zijn speciale vellen voor. Die punchen van Wilton kunnen ook niet met gewone marsepein en fondant.
Lindas2 schreef:Ben mn prijzen een beetje aan het nalopen.. Ik wilde € 1.40 per cupcake vragen.. Vinden jullie dat een redelijke prijs?
IngridB schreef:Lindas2 schreef:Ben mn prijzen een beetje aan het nalopen.. Ik wilde € 1.40 per cupcake vragen.. Vinden jullie dat een redelijke prijs?
Neevind ik te weinig
. Ik zou minimaal voor 1,50 gaan.
Moet eens kijken hoeveel werk je hebt, de ingredienten, electra. Dan mag je best 1,50 vragen hoor![]()
Ik vraag ook 1.50 en dan minimaal 10 stuks , voor minder ga ik de keuken niet in
fancylover schreef:Ik wil dit weekend weer cupcakes bakken en opspuiten met een toef.
Helaas heb ik nog geen lekker recept kunnen vinden voor de toef, waar niet zoveel boter in zit en dus niet zo erg naar boter smaakt. Hebben jullie een lekker recept of idee?
Lente schreef:Vraagje: mijn pak botercreme-mix is keihard geworden. Enig idee of ik het nog bruikbaar kan maken?