Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Misschien iets met witte bloemen erop? Of met een patchwork cutter (of lineaal) een gecapitoneerd kussen effect erop? En dan met pareltjes versieren?
Monique: gave taarten!! Inderdaad wel jammer van het satestokje, ik zou er denk ik gewoon een vlinder voor plakken, dan valt dat ook niet meer op.
Monique1985 schreef:Mayo schreef:Pfff over goed 2,5 week de bruidstaart voor inmiddels 110 personen leveren. Ik mag erbij blijven om te snijden. Dus dat is wel leuk.
Ik maak me alleen druk over de icing. Of dat niet uit gaat lopen, gezien het witte taarten zijn met zwarte icing stencil erop
Jeetje hoe hoog word die dan?
Mayo schreef:tassie73 schreef:Ik wil graag een parelrand hebben maar welke uitsteker is daar fijn voor ?? En hoe groot kun je ze het beste nemen. (heb nl. bij de leukste taarten siliconenrand gezien van 12 en 14 of van 10,8,6 mm
Ik heb ze beiden en beiden gebruik ik
Mayo schreef:Voor de opdrachtbakkers:
Hoe kan je het beste een echt boemstukje op je taart leggen?
Ik moet voor de bruidstaart echte rozen in een half bolletje op de taart maken. Kan je dit beter door de bloemist laten maken? Of kan je dat makkelijk zelf doen?
En hoe leg je dit op je taart? Ivm hygiëne / lekwater etc. Kartonnetje/folie eronder?
IngridB schreef:Maar weet iemand waar ik een NAC logo kan laten drukken op frosting voor CC ?
Ben al bij smulprint aan het kijken, maar daar zie ik alleen A4 en A3 formaat.
IngridB schreef:Mayo schreef:Voor de opdrachtbakkers:
Hoe kan je het beste een echt boemstukje op je taart leggen?
Ik moet voor de bruidstaart echte rozen in een half bolletje op de taart maken. Kan je dit beter door de bloemist laten maken? Of kan je dat makkelijk zelf doen?
En hoe leg je dit op je taart? Ivm hygiëne / lekwater etc. Kartonnetje/folie eronder?
Je bedoeld denk ik een biedemeier (heb in de bloemen gewerkt). Je hebt daar kleine plastic bakjes voor en daar zou je het bloemstukje in kunnen maken en dat op de bovenste taart zetten
Dan heb je het risico niet dat het zou gaan lekken. Maar je kunt het gerust zelf doen hoor, is helemaal niet moeilijk. Die bakjes hebben bijna alle bloemisten wel.
Falona schreef:Volgens mij hebben ze nergens kant en klare rondjes op CC formaat. Je moet ze dus zelf op maat maken vanaf een A4 of A3 sheet. Beetje puzzelen in een programma dat je er zoveel mogelijk op een sheet kwijt kan en dan zelf aan de slag gaan.