nou ja, is wel voor 2 bestellingen haha (en natuurlijk ook wat leuke dingen voor mezelf
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) 

Samantha_ schreef:Leuk gedaan, die eerste taart! Die rand, heb je die gerold, en dan om elkaar heen gedraaid?
, maar is wel lastig zo ondervond ik, om de lange rollen overal even dik te krijgen (ben wel een beetje een pietje precies
) en dat het niet gaat scheuren e.d........

En het kwam super uit, want mijn bestelling die dus niet goed bezorgd is blijkbaar, komt pas maandag
En ik heb em zondag nodig. Gelukkig wast alleen emmer fondant en Sugarcraft gun en letter tappits, maar ik had niet genoeg fondant dus heb nu ff RegalIce fondant bij Jamin gekocht. Al vond ik die eerst niet fijn. (had die de 1e keer maar was heel plakkerig enzo) Maargoed was enige nood-oplossing. Ik meng dat met de Pettinice fondant die ik nog had.
echt een super leuk boek! Van die andere 2 boekjes had ik er 1tje al, en de ander met cupcakes zou ik toch niet gebruiken
Falona schreef:Er wordt altijd geadviseerd de taart 24 uur tevoren uit de vriezer te halen en in de koelkast te laten ontdooien.
Ik heb het nog nooit geprobeert, maar ik zou het er niet op wagen.
Kan je die vriezer van je oude werk niet gebruiken om grote ijsblokken in te vriezen? Gooi je de frisdrank in een speciekuip oid met water en die ijsblokken om te koelen. Werkt als een tierelier en je hebt je koelkast vrij voor je taart!

Had gewoon de hoeveelheid gevolgd die op de verpakking van de biscuitmix staat, maar was nog best veel
scheelde 1 mm of hij zou het verwarmingselement raken toen de taart op zn hoogst was