Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gerlin schreef:Als ik botercreme maak, doe ik er geen slagroom doorheen, gewoon alleen boter en veel poedersuiker + kleurstof en eventueel wat smaak.
Ik moet vandaag best hard in mezelf lachen. Ik was in de kookwinkel en daar stond de leuke cupcake standaard die ik pas voor 7,- bij de makro heb gekocht en een mini voor 5,-. Precies de zelfde in de winkel voor 45,-...... Hoe is het mogelijk???
MamaMiesje schreef:Zijn die er altijd bij de Makro? Want mn moeder gaat binnenkort naar de Makro: dan wil ik wel ff mee
eline_di schreef:Aan alle taartenmakers hier, kan en wil iemand van jullie mij helpen?
Ik ben 10 september jarig en dan wordt ik 20. Nu wil ik heel graag een mooie originele taart. Nu heb ik (als stille meelezer) hier al heel veel mooie ontwerpen voorbij zien komen, maar helaas ben ik zelf niet zo creatief en zal een eigen taart maken bij mij op aan ramp uitdraaien.
Is er misschien iemand van jullie die voor mij een taart kan en wil maken? Uiteraard gewoon tegen vergoeding!
Ik woon in Nieuw weerdinge (Drenthe) en ik wil eventueel best een klein stukje rijden om te uiteindelijke taart op te halen.
Hoe en wat ik precies qua ontwerp wil weet ik nog niet, maar suggesties zijn welkom (zie mijn profiel voor inspiratie).
Reacties mogen via PB, alvast bedankt!
Nathalie1981 schreef:Meiden dit lijkt me een gave workshop
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=109765
Nog even nadenken gezien het geld en kijken of er eventueel iemand mee wil hahaha
Hebben jullie nooit het probleem dat je een taartje wil maken maar er geen doel voor hebt
Ik heb zin om vanmiddag iets te maken, maar dan moet ik hem zelf weer opeten hahaha
Mayo schreef:Zo lief, ik mocht van mijn leverancier haar workshop rolstokjes lenen voor de CC-workshop vanmiddag. Hoef ik ze nog even niet aan te schaffen
Gisteren de CC's gebakken en een bende marsepein gekleurd. Eetbare lijm gemaakt met tylose en jee wat ziet dat er in het begin ranzig uitAlsof je zure melk klonten in het water hebt liggen
Tas is ingepakt, straks nog even 1 roller erin proppen en gaan
Heb er wel zin in, maar ben stiekem best nerveus, moet ze toch zien te vermaken. En het is m'n eerste workshop en ik ben ook geen ontzettend natuurtalent met kids
![]()
Nathalie1981 schreef:Mayo, zat laatst al naar je site te kijken ziet er echt super uit!!
Mag ik vragen hoeveel mix ed jij gebruikt bij de 10cm? Ik heb een 12cm vorm, maar kan nergens de verhoudingen vinden