Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
deedee19 schreef:Gisteren moest ik ineens aan iets denken...Dummies! Bestaan die krengen nog?
Alou schreef:HELP waar kun je Fluff kopen!? ik ga zaterdag op vakantie, en het MOET mee
DeadxStar schreef:Ik had er ook nog noooit van gehoord, zou ook niet weten waar hij hier zit. Maar op die site, kan je kijken waar ze allemaal zitten!
Was nog even terug aant bladeren, andere mensen hadden gepost dat je fluff ook nog kan halen bij de super, en de vomar (ook nog nooit van gehoord).
Maar misschien zit t bij jou in de buurt
Misslolliex schreef:Als je je Mc flurry. .... mist,
Dan kan je hem altijd nog zelf maken, met slagroom ijs of softijs, pb anders maar of google ff
AngelofLove schreef:Dummies heb ik hier liggen in een nieuw doosje inderdaadVind ze alleen niet meer zo zoals vroeger...
Alou schreef:DeadxStar schreef:Ik had er ook nog noooit van gehoord, zou ook niet weten waar hij hier zit. Maar op die site, kan je kijken waar ze allemaal zitten!
Was nog even terug aant bladeren, andere mensen hadden gepost dat je fluff ook nog kan halen bij de super, en de vomar (ook nog nooit van gehoord).
Maar misschien zit t bij jou in de buurt
wij hebben 3 vomars hier in p'end. 1 hadden ze het niet,
dus heb er nog 2 te gaan en een AH XL. Dan moet iuk het toch wel hebben
Super en jumbo hebben we hier helaas niet. haha
Bij de C1000 hebben ze het ook niet, Liddl idem. Misschien bij de Vomar? iemand die hij bij een vomar heeft gevonden?
Enne welke moet ik dan nemen Rood(roze) of Blauw(Wit)?
Ik nijg meer naar wit want die vind ik bij de echt MM ook lekkerder.