Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben als de dood voor de uitkomst. heb vanochtend geen tussendoortje gehad maar heb nu niet echt honger maar meer zin in wat maar geen snaai of lekkere zin. snappen jullie het nog?

En veel mooie gezegdes: "Ik ben niet dik, ik ben alleen te klein voor mijn gewicht."
Demi onze eerste (en enige op het moment) was al een ongelukje door de pil heen en nu zal het zeker door de pil en condoom heen gaan
durf de test niet eens uit het doosje te halen.

benangelique schreef:is het dan wel welkom pashon? heftig hoor!
weet ook niet hoe mijn knieen erop zullen gaan reageren, de eerste zwangerschap heeft ze geen goed gedaan.
SaNNeS88 schreef:Hallo dames![]()
Wat gaan jullie snel!!
Ik stond vanochtend op de weegschaal, heel de week bleef ik hangen op 57,6 en nu was ik 58,2
Mijn planning:
O: glas verse jus
T: broodje kipfilet met een dun laagje groene pesto
T: heel klein puntje kwarktaart
L: 3 bb smeerworst
T: bb smeerworst
T: ..
D: boontjes met ovenaardappeltjes en een hamburgertje met een klein beetje jachtsaus...
magriet schreef:Pashion is de test positief? en hoe oud is je kindje.
een schat van een meid, maar owh wat kan ze chagerijnig zijn en heeft nu al een sterke eigen wil (heeft ze van beide kanten meegekregen was niet zo'n wonder maar leuk is anders)
Pashon schreef:SaNNeS88 schreef:Hallo dames![]()
Wat gaan jullie snel!!
Ik stond vanochtend op de weegschaal, heel de week bleef ik hangen op 57,6 en nu was ik 58,2
Mijn planning:
O: glas verse jus
T: broodje kipfilet met een dun laagje groene pesto
T: heel klein puntje kwarktaart
L: 3 bb smeerworst
T: bb smeerworst
T: ..
D: boontjes met ovenaardappeltjes en een hamburgertje met een klein beetje jachtsaus...
het is normaal dat je gewicht schommeld hoor, niemand is altijd maar op hetzelfde gewicht![]()
nette planning, maar waarom heb je eigenlijk tussen de lunch en avondeten 2 tussendoortjes? eten jullie laat of? wij eten over het algemeen vrij laat (als we samen eten is het meestal een uur of 19/ 20 uur)
kon me neit meer weerstaan om nog te wachten en score op het werk dan wel een broodje of een stukje fruit. magriet schreef:Ik sla regelmatig een menstruatie over. in het begin zat ik ook in de stress. tegenwoordig mak ik me er niet zo druk meer om