Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LittleAnn schreef:Spetter zo'n sultana is toch niet zo erg? Tenminste, je kan wel ergere dingen eten toch?
Myra schreef:@ Spetterlover: zo'n sultana is toch niet erg voor een keertje?
Myra schreef:O: 1 boterham + gekookt eitje, fruitsalade appel + aardbei, kop kippensoep
20 min fietsen, fysio, 20 min fietsen
L: 2 boterham aardbei, bambix pap
30 min fietsen, viool, 10 min fietsen (piercing laten verwisselen), 30 min fietsen
T: appel
T: onbekend
10 min fietsen, fitnessen, 10 min fietsen
A: onbekend
T: onbekend
_Scarlet_ schreef:Nou ja, ik snap dat wel. Ik vind het ook overdreven om op je eten te gaan letten als je in principe een gezond gewicht hebt. Maar goed, ik heb dan ook 15 kilo overgewicht, dus daarom heb ik een ander zicht er op. Vaak lees ik dan berichtjes van meisjes met een gewicht waarvan ik zeg... Zullen we ruilen, dan heb je wat om af te vallen?! Het is gewoon heel frustrerend dat mensen die dunner zijn dan jij, die zelfs jouw streefgewicht hebben bijvoorbeeld, willen afvallen omdat ze zichzelf te dik vinden. Dan denk je al gauw, goh, wat ben ik dan, een kamerolifant? Tenminste, dat heb ik.
Jaduuh schreef:_Scarlet_ schreef:Nou ja, ik snap dat wel. Ik vind het ook overdreven om op je eten te gaan letten als je in principe een gezond gewicht hebt. Maar goed, ik heb dan ook 15 kilo overgewicht, dus daarom heb ik een ander zicht er op. Vaak lees ik dan berichtjes van meisjes met een gewicht waarvan ik zeg... Zullen we ruilen, dan heb je wat om af te vallen?! Het is gewoon heel frustrerend dat mensen die dunner zijn dan jij, die zelfs jouw streefgewicht hebben bijvoorbeeld, willen afvallen omdat ze zichzelf te dik vinden. Dan denk je al gauw, goh, wat ben ik dan, een kamerolifant? Tenminste, dat heb ik.
Dat heb ik vaker gehoord.. een vriendin van mij zegt wel eens "Jeetje, als jij jezelf te dik vind.. dan wil ik niet weten wat je van míj vind".
Dat vind ik juist het vervelende/moeilijkere eraan, ik heb gewoon niet zo'n hoog zelfbeeld en dat heeft verder níets te maken met andere mensen.
Gemma schreef:O: 2 mb, (philadelphia light en boterhamworst) glas sinaasappelsap
L: 3 mb, (tosti kaas en philadelphia) glas melk, vruchtenbroodje, glas appelsap troebel
half uurtje fanatiek zwemmen
T: Appel
T: Wortelen
D: Iets met aardappelen en groente, glas melk en een klein beetje yoghurt oid
T: Walnoten of ontbijtkoek oid
Pascaline schreef:Jha, spetterlover, ik deed het in het begin ook met een vriendin, wel frustrerend als zij sneller afvalt dan jou
Pascaline schreef:zweedse broodjes,
zijn zo kleine harde cracotjes precies, weet niet goed hoe te beschrijvenwel lekker iig...
_Scarlet_ schreef:Nou ja, ik snap dat wel. Ik vind het ook overdreven om op je eten te gaan letten als je in principe een gezond gewicht hebt. Maar goed, ik heb dan ook 15 kilo overgewicht, dus daarom heb ik een ander zicht er op. Vaak lees ik dan berichtjes van meisjes met een gewicht waarvan ik zeg... Zullen we ruilen, dan heb je wat om af te vallen?! Het is gewoon heel frustrerend dat mensen die dunner zijn dan jij, die zelfs jouw streefgewicht hebben bijvoorbeeld, willen afvallen omdat ze zichzelf te dik vinden. Dan denk je al gauw, goh, wat ben ik dan, een kamerolifant? Tenminste, dat heb ik.
Humphrey schreef:Humphrey schreef:O: Twee bb, 1 x kaas, 1 x jam, glaasje sinaas
T: Pakje sultana naturel, sojabanaandrankje
L: Drie bb, 2 x hagelslag, 1 x kaas en tomaat
T: Banaan, ontbijtkoekjes Lu
T: ?
D: ?
T: Iets van fruit
trisca schreef:hey meiden!
Ik heb vandaag een balansdag..![]()
O: muslie balans en melk
t: ontbijtkoek
l: halve meloen, activia
t: appel en banaan
t: sultana en stuk komkommer![]()
a: aardappels, groente en vlees
Shiloh schreef:als jou lichaam gebouwd is om tussen de 70 -74 te wegen... dan is jou ideale gewicht toch om 70 -74 te wegen, en echt niet 60 - 62 ... mijn lichaam is zo niet gebouwd en met mijn postuur is mijn streefgewicht gewoon mijn ideale gewicht... waarom, mag ik dat niet gewoon willen bereiken... Waarom kunnen mensen gewoon niet respecteren dat IK dat wil. Waarom maken mensen er zo'n gigantisch punt van terwijl ik dat niet doe. Waarom is willen lijnen een complete halsmisdaad...
Ik mag dus niet zeggen dat ik wil lijnen of aan het lijnen zijn, omdat ik een minder zwaar ben dan jij en omdat ik een ander postuur heb dan jij en omdat jij nooit zou kunnen halen wat ik nu ben...