_Lot schreef:OOoohhh Brownie!!! Ik ga naar de Mc morgen!
Ik heb drie jaar bij de Mc gewerkt en werk nu een half jaar bij de KFC. Overeenkomsten, maar ook verschillen. Sommige dingen ergerde ik me groen en geel aan toen ik hier begon, andere dingen zijn weer een groot voordeel. Ik ben erg blij met mijn ervaring vd Mc maar zou nu niet meer terug willen. Alhoewel ik wel sommige dingen die ik bij de Mc geleerd heb nu aan de crew leer (en andere crew ook over neemt), helemaal als ik over een jaartje (hopelijk) managementdiensten draai denk ik dat daar wel voordeel uit te halen valt.
Desalniettemin kan de Mc ook wat van ons leren. Grootste verbeterpunt vind ik niet zo moeilijk doen tegenover de gast. Ik weet nog wel mijn eigen strictheid als het ging om extra saus op een ijsje, saus naast de sateburger ipv erop, etc. Nu weet ik hoe het anders kan, en vooral waarom, vind ik dat ze niet zo moeten zeuren bij de Mc. (En ga nou niet met zn allen zeuren als je bij de Mc komt, dit soort beslissingen liggen namelijk niet bij de crew)
Ik zou echt willen dat je bij de mac wat makkelijker aanpassingen kon doen in plaats van alleen maar weglatingen. Zo zou ik héél graag een burger met honingmosterd-saus willen, maar dan dus wél een hamburger en geen kipburger want daar ben ik op de helft al zat van. Helaas kunnen dat soort dingen niet en dat is wel jammer.