Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 14:12

MM: Wat wil je uiteindelijk gaan wegen dan?

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:06

orionneke schreef:
MM: Wat wil je uiteindelijk gaan wegen dan?

richting de 54,5 oid

vandaag lekker aardbeien op Vork
ik pak nu een paar dagen wat minder points, aangezien ik vrijdag veelste veel gegeten heb... maar het lukt wel aardig.
Heb vanmiddag 2x 45 minuten gefietst en vanochtend een half uur hardgelopen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:16

Oke dus nog 1 kilo te gaan...

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:19

ja Lachen
maar grote kans dat ik morgen weer wat meer weeg, op zondag kom ik altijd later uit bed, en dan weeg ik altijd minder Verward

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:28

Ja klopt had ik ook altijd.........slapen schijnt goed te zijn voor de lijn....

Verder welke dag is jou weegdag voor de statistieken?? Ik deed dat altijd op zaterdagochtend omdat ik dan altijd om dezelfde tijd opstond voor mijn paardrijles.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:36

Nou ben weer terug avn middagje studeren *blegh* en heb tussendoor nog een banaan en een appel op Lachen

Vanavond spaghetti met tomatensaus en courgette.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:48

orionneke schreef:
Ja klopt had ik ook altijd.........slapen schijnt goed te zijn voor de lijn....

Verder welke dag is jou weegdag voor de statistieken?? Ik deed dat altijd op zaterdagochtend omdat ik dan altijd om dezelfde tijd opstond voor mijn paardrijles.

ik heb m op zondag staan, dan moet ik op de cdrom invullen wat ik weeg, en tailleomtrek en heupomtrek. Ik vind het het fijnste op zondag, omdat ik dan eventuele points die ik over heb, op kan maken Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:56

ok moet je gewoon zondag vreetdag doen en nooit op vr/zaterdag Knipoog

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 17:57

Voor het weekend heb ik vandaag wel een redelijke dag gehad!

heb ontbeten en geluncht in 1, met 2 van die witte stokbroden voor in de oven, van die kleine, samen ongeveer hetzelfde als 4 pistoletjes. Daarop een laagje boter.
Tussendoor een handje van die yoghurtsnoepjes met 0% vet, 3 bastognekoekjes en een appel.
Als avondeten heb ik gegeten; 2 opscheplepels krieltjes (waren volgens mij aardig vet, aangezien het hele bord vet was), 2 opscheplepels broccoli en anderhalve valessburger Vingers aflikken Oja en nog een schaaltje halva-appelmoes erbij. (Zit ook weinig smaak aan!)
Ik heb normaal gewoon áltijd zin in eten, maar nu gewoon echt niet. Gelukkig maar.
Vanavond misschien nog een bakje appel-kaneelvla of wat biscuitjes bij de thee, maar ik ga zoals ik me nu voel absoluut geen vreetbui krijgen Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:04

Vandaag staat er bij mij op de planning

Ontbijt:
- Bakje yoghurt (2 pnt)
- Tiger Power cereals (2 pnt)
1x Banaan (1 pnt)

Maar die had ik al om 5 uur vanmorgen gegeten ik was wakker en had me toch buikpijn, dacht is vast honger ofzoiets en toen ik ging lopen banaan eten en water drinken was het zo wel over.

Lunch:
2x Pistoletje (4 pnt)
2x Magere ham ( 1 pnt )
1x Nectarine ( 0 pnt)
1x Banaan ( 1 pnt)

Vanavond staat er op de planning iets van:
- Kip of biefstuk (4 pnt)
- Olie om te bakken (2 pnt)
- Gekookte aardappels ( 2 pnt)
- Franse sperziebonen ( 0 pnt)
- Bakje aardbeien (0 pnt)

Zo kom ik vandaag op 19 punten voor de WW uit, weer 1 punt gespaard voor mijn Mac bezoekje!!! Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 18:20

Ziet er nejtes uit hoor, je schema!

Hier de mijne;

ontbijt:
2 boterhammen kipfilet (2,5 punt)

Lunch:
1 boterham kipfilet (1 punt)
1 boterham 20+ kaas (1,5 punt)
Beschuit met aardbeien (0,5 punt)
Stukje komkommer (0 punten)
Appel (0 punten)

Tussendoor:
2 aardbeien (0 punten)
beschuit met aardbeien (0,5)
cup a soup Helder Kip (0 punten)

Avond:
een paar aardappelen (2 punten)
konijnenvoer Knipoog gemende sla dus (0 punten)
30 gram barbequesaus (0,5 punten)
50 gram rundvlees (1,5 punt)
200 ml optimel (1 punt)
plakje ontbijtkoek (1 punt)

eierkoek (2 punten)

zit nu op 14 punten Lachen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:00

MM sorry als het vervelend overkomt, maar ik maak me toch beetje zorgen om je. Eerst wilde je onder de 60 kilo komen, nu al bijna 54, dalijk wordt het 50 en nog lager! Draai niet door he.

Ik heb vandaag veel te veel gesnoept, we gingen op pad met de auto, 2 keer 5 kwartier, dus dan eet je nogal snel veel omdat je je verveelt, veel chocola en wat chips en alles. Nouja, vanaf morgen weer ff gezond enzo, zaterdag heb ik iig niet teveel gezondigd, had een halve appelflap, dat valt mee want normaal eet ik ook altijd croissantje en soepstengel en savonds alcohol en van alles Knipoog En van de week ga ik weer naar de sportschool ook dus ik train het er wel weer af Schijnheilig

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:07

Ik heb echt weer een beetje het gevoel dat ik alles mag en weer kan varieren!! Zolang ik me maar aan die punten houdt!! Lachen Jeuh ik wordt vast nog vrolijk ook nog!!

En dan in NL weer flink paardrijden/verzorgen/sporten en dan val ik wss giga af Knipoog

*btw vindt het stom dat we geen WW topic mogen hebben en wel een normaal dieet -topic en SB*

Is toch allemaal net ff wat anders.....

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:38

Jamy schreef:
MM sorry als het vervelend overkomt, maar ik maak me toch beetje zorgen om je. Eerst wilde je onder de 60 kilo komen, nu al bijna 54, dalijk wordt het 50 en nog lager! Draai niet door he.

Dat viel mij ook al op. Je bent nu wel genoeg afgevallen, ga gewoon weer wat meer eten!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:48

Hier gaat alles z'n dieet-gangetje Knipoog maar afgevallen zal ik woensdag niet zijn, maar dat geeft niet. Dan is de stand nog 2 kilo in 3 weken.

Vrijdagnacht gaan we voor 2 weken naar Noorwegen en dan zullen we ook niet veel of vet eten vermoed ik. Af en toe wat brood, en 's avonds even makkelijk met maar 1 gaspitje te gaan Haha! We zullen daar veel wandelen dus wie weet.........zou de eerste vakantie worden waarin ik af zou vallen haha.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 19:53

Heej ingrid, ben benieuwd ja. Wanneer ben je dan precies weer terug??

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:14

Ik heb gisteravond pizza gemaakt met een Whole Wheat bodem, tomatensaus, sardines(op water) paprika, magere kaas en champignons... jammie Haha! Net de andere helft op als lunch!

Ik vraag me af; weightwatchers lijkt wel een beetje op mijn plan van de sportschool, maar geeft WW ook voorkeurs-producten? Dat je ipv een bruine beter een witte boterham kan nemen enzo?

Ik heb gisteren mijn dag in de calorieenchecker gedaan en kwam op 1450 ckal uit, was vanmorgen ook een lbs kwijt - al blijf ik me meer richten op de spieren vetverhouding; ik wil nl geen spier kwijt.

Vanmorgen lekker ontbeten met een gekookt eitje, een whole weat bagel met Philedelphia Light (die Bagels zijn ZO lekker..!!) en een kop tomatensap.
Ik heb suikervrije waterijsjes ontdekt waar amper wat inzit - 15 calorieeen. Helemaal lekker hier, vooral met die htte!!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:21

Laura schreef:

Ik vraag me af; weightwatchers lijkt wel een beetje op mijn plan van de sportschool, maar geeft WW ook voorkeurs-producten? Dat je ipv een bruine beter een witte boterham kan nemen enzo?
!!

Dat ik weet wel ja!!! Maar ik heb nog geen eetbaar bruinbrood hier gevonden dus dat heb ik opgegeven. Als ik in NL ben weer terug naar mn bruine boterhammetje.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:33

Als ik een dag wit brood eet, heb ik die dag veel minder behoefte aan snoep of iets anders lekkers dan wanneer ik gewoon volkorenbrood eet, omdat ik dat witte brood dat wij hebben ( van blue band ofzo ) gewoon héél erg lekker vind..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:35

Ja als ik bruin brood eet heb ikn iet minder honger ofzo, ben nog aan het testen soms denk ik zelfs dat ik meer honger ervan krijg. Maar ik heb bruin leren eten en dan is het niet van dat donkere blehhhhh.

Ik heb heel mijn leven op wit geleeft dus ik ga er niet dood aan.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:41

Nee ik heb ook niet minder honger als ik volkorenbrood eet, maar ik eet wel sneller 4 witte boterhammen dan 4 volkoren omdat ik witte lekkerder vind Lachen

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 20:45

Ja oke maar het heeft niks met vullen te maken Lachen

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:18

Ik vind volkoren brood het lekkerst, vult ook het beste bij mij!
Bij mij zit teveel eten trouwens tussen mn oren, soms moet ik gewoon iets pakken Verward Want ik kan makkelijk de hele dag op 2 boodjes, en dat moet er dus uit, ik moet niet eten als het niet nodig is (of iig geen ongezonde dingen zeg maar Knipoog ) want te weinig eten is ook niet goed.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:19

Ik kan eten tot ik erbij neerval..............bodemloze put.........veel vraat zoals een vriendin van ons ons noemt.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 21:49

Dat kan ik dus ook, zooo veel eten.. Lips are sealed helemaal nergens voor nodig.. Ik heb het nu al iets beter in de hand, maar ben er nog niet helemaal.