Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
orionneke schreef:MM: Wat wil je uiteindelijk gaan wegen dan?

orionneke schreef:Ja klopt had ik ook altijd.........slapen schijnt goed te zijn voor de lijn....
Verder welke dag is jou weegdag voor de statistieken?? Ik deed dat altijd op zaterdagochtend omdat ik dan altijd om dezelfde tijd opstond voor mijn paardrijles.
Oja en nog een schaaltje halva-appelmoes erbij. (Zit ook weinig smaak aan!)
gemende sla dus (0 punten)
En van de week ga ik weer naar de sportschool ook dus ik train het er wel weer af
Jeuh ik wordt vast nog vrolijk ook nog!! 
Jamy schreef:MM sorry als het vervelend overkomt, maar ik maak me toch beetje zorgen om je. Eerst wilde je onder de 60 kilo komen, nu al bijna 54, dalijk wordt het 50 en nog lager! Draai niet door he.
maar afgevallen zal ik woensdag niet zijn, maar dat geeft niet. Dan is de stand nog 2 kilo in 3 weken.
We zullen daar veel wandelen dus wie weet.........zou de eerste vakantie worden waarin ik af zou vallen haha. 
Net de andere helft op als lunch! Laura schreef:
Ik vraag me af; weightwatchers lijkt wel een beetje op mijn plan van de sportschool, maar geeft WW ook voorkeurs-producten? Dat je ipv een bruine beter een witte boterham kan nemen enzo?
!!
Want ik kan makkelijk de hele dag op 2 boodjes, en dat moet er dus uit, ik moet niet eten als het niet nodig is (of iig geen ongezonde dingen zeg maar
) want te weinig eten is ook niet goed.
helemaal nergens voor nodig.. Ik heb het nu al iets beter in de hand, maar ben er nog niet helemaal.