haha, en ik zit al van geitenkaasloempias?? heb je recept?
DideH
Geplaatst: 16-11-20 22:41
Exitium schreef:
Vietnamees vlees?
Hahaha ja de vriendin waar ik was is vietnamees en heeft altijd dingen van haar moeder in huis (in de vriezer). Ik was de naam even kwijt het was Nem Nuong. Hadden ook vietnamese viskoekjes
Geitenkaasloempias: loempiavellen, sjalotjes in stukjes, granny smith appel in stukjes en zachte geitenkaas met honing in het vel vouwen (wel beetje insmeren met gesmolten boter). Minuutje of 20 ofzo in de oven op 180/200? Even op zicht wanneer de boel krokant is.
Pittige spruiten ( boemboe bali gebruikt) 'Indische bali'gehaktbal. ( Weet niet zo goed wat er Indisch aan is,maar komt van een Indische recepten groep van facebook).
Onder dat groenvoer lagen nog udon noodles en vegetarische runderpuntjes. Het was alleen veeeeel te pittig, iets met rode pepers
marygoround
Geplaatst: 17-11-20 20:17
Hollandse kost! Met vega vissticks
Anouk1605
Geplaatst: 17-11-20 20:22
Vandaag hadden we...
Als lunch zelfgemaakt vloerbrood (volkorenbrood) met kaas. Alleen die lag er op de foto nog niet op.
En als avondeten tagliatelle met een geroosterde paprika saus en garnaaltjes. Paprikasaus bestond uit 4 paprika’s, basilicum, knoflook, peper, beetje zout en beetje olijfolie.
Edit: de foto van het brood is van vanmorgen realiseer ik mij. Foto van het brood dat m’n vriend aan het smeren was ik eet namelijk geen boter op m’n brood.