Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasz schreef:Ik zal dan misschien nog meelezen, maar ook voor mij is het gewoon niet mogelijk om 100 % vegan te gaan eten. Dit vooral door de opleiding die ik ga doen. Ik zal me daardoor ook terugtrekken. Ik wil alleen zeggen dat ik het jammer vindt dat ik er toch een soort veroordelend gevoel aan over houdt.
Alsof het een beter is dan het ander, dat vind ik jammer, juist omdat het steeds op een heel fijne en mooie manier ging hier.
denice schreef:Ik snap je helemaal hoor, maar zolang mensen geïnspireerd raken door dit topic is dat wat mij betreft ook waardevol.
denice schreef:Ik snap je helemaal hoor, maar zolang mensen geïnspireerd raken door dit topic is dat wat mij betreft ook waardevol. Maar, je moet zeker pleitten voor waar je voor staat, heb ik alleen maar bewondering voor.
Ik ben groenteburgers aan het bakken en zie verdorie dat er eiwitmeel in zit, vriend had het gekocht dus zonde om weg te gooien, maar vraag me dan wel af of die dingen nou echt niet zonder dat meel kunnen. Hebben jullie vegan-burger tips? Ik spit al alle etiketten af en breng uren door in de supermarkt, hèhè.
Nog een vraag/discussiepunt van mijn kant, ben je pas veganist als je ook geen leer etc meer koopt? Veganist is enkel all the way?
269_life schreef:denice schreef:Nog een vraag/discussiepunt van mijn kant, ben je pas veganist als je ook geen leer etc meer koopt? Veganist is enkel all the way?
Ja, als veganist gebruik je geen enkel dierlijk product. Lijkt mij geen discussiepunt toch?