Super Phormicola, gefeliciteerd

fijn dat je harde werk loont
LisErm94, ah dus toch niet hetzelfde, dan heb ik kaki's nog nooit gehad denk ik! Maar als het familie is, sharons vind ik ing heerlijk haha
Heerlijk z'n dagje shoppen KarinvdM!
Gaaf Many, lopen voor Serieus Request!
Gefeliciteerd AllStarLove
Wat heerlijk dat je je zo goed voeld Madeira_!
Rhine_ je lijstje nu rond de 1300 zijn erg weinig, misschien zit je lichaam wel een beetje in de spaarstand dat er niets af gaat?
Nette lijstjes EskeGirl! Misschien nog een idee om je ontbijt te vervangen door een flinke bak goed gevulde kwark. Bijvoorbeeld: kwark met daardoor een appel in stukjes, kaneel poeder, rozijnen, walnoten en amandelen. Heel erg gezond, snel en erg lekker appeltaart achtig!
Geen idee voor 'gezonde' taart recepten Horse_xx, maar wil je niet gewoon genieten van een stukje taart op je verjaardag?
Ik heb de hele week al trek trek trek, zijn er meer mensen die dit hebben nu het kouder wordt? Ook voelde ik een hele erge vreetbui aankomen dus heb die geprobeerd tegen te houden door veel gezond te snacken. Helaas was lunch ook niet echt lekker vullend omdat brood toevallig op was en ik echt trek had toen ik thuis kwam dus eerst wilde lunchen voor naar de winkel moest.
O: bananenkwark (250 gram magere kwark 1 banaan) 1 waldcornbeschuit pindakaas
T: Appel
L: 2 rijstwafels, 2 waldcornbeschuiten (beleg de hele dag: kaas/tomaat/pindakaas/appelstroop/smeerkaas)
T: 3/4 rijstwafels, 1 waldcornbeschuit, 2 manderijnen, framboosjes (zelfde beleg)
A: vleesvervanger, aardappeltjes uit de oven, salade (sla, mais, augurk, slasaus, boursin blokjes, pijnboompitjes) ananas
T: ?
B: 18 km fietsen
D: water en thee
Aan de ene kant baal ik heel erg van die 2e T, maar aan de andere kant denk ik, ik had ook echt trek en heb hiermee wel een vreetbui voorkomen.