Gisteren bij Goya in Nieuwegein gegeten Was een mooie test, gelijk weer gereserveerd voor komende zaterdag, lekker met de familie uit eten voor mijn verjaardag
vikki
Geplaatst: 10-12-12 09:35
As zaterdag lekker naar Genki Garden (lunchen denk ik) met een paar gezellige meiden (meer gezellige meiden welkom dus als iemand zin heeft... ). Ik heb nu al trek .
Gisteren bij Goya in Nieuwegein gegeten Was een mooie test, gelijk weer gereserveerd voor komende zaterdag, lekker met de familie uit eten voor mijn verjaardag
Ja was een goede test! Alleen jammer dat het er zo koud was!
Ik ben gisteren in Alkmaar bij Motto, -ik eet echt altijd bij Tokyo dus heb niet echt veel sushi-vergelijkingsmateriaal, maar de aankleding was echt mooi, personeel vriendelijk en de sushi lekker. We zaten alleen bij het raam en dat was niet echt lekker warm .
Bij de YO heb je bij een aanta vestigingen (onder andere Russell Square) wel op zondag super sumo sunday, dan heb je een uur lang all you can eat van de lopende band. En als je mazzel hebt ook vanuit het menu. Die mazzel hadden martine en ik
Ikke ook!! Sushi!! Wanneer ben je jarig? En weet iemand nog een leuke (goede) tent in/om Amstelveen, behalve Kokusai?