geen idee wat er mis gegaan is met de chocolade maar vond het maar een vervelend goedje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Moet 2x 20cm bakken, ga ze morgen vullen en maken is voor zaterdag. Maar volgens de tabel van funcakes worden ze te laag naar mijn zin, maar als ik ze vul voor 25cm is het weer net teveel van het goede
Dus heb nu gewoon een extra eitje, paar ml extra water en zo'n 20 gr extra mix gedaan, eens zien hoe dat er uitkomt. Heb em voor de zekerheid maar wel verhoogd met bakpapier
Mijn eerste keer was ook niet goed... TinkerTom schreef:DIVA2 schreef:Ja. Gelukt!!!
En hoe!!
In welk programma maak jij je foto's Miranda?
ik schiet mijn foto s altijd in RAW en die moet ik eerst bewerken en als jpg opslaan in photoshop CS5 daarna open ik ze in corel paint shop pro 12 en maak er een collage van
Marisje76 schreef:die mat lijkt me echt ideaal!! hij is maar 25 dollar, ben er alleen nog niet uit of ze hem ook verzenden over sea
.
.
Daarbij heeft mijn camera 18 megapix dus die is in JPEG ook prima kwaliteit
Taartenfoto's maak ik altijd met m'n telefoon... Misschien moet ik ook m'n camera er wel eens bijpakken
Heb zelfs leuke spulletjes voor binnenfotografie 
) en die was echt pérfect precies tot het randje
Hijs echt mooi geworden *blij* Staat nu af te koelen, de andere is al verpakt. Maar ik MOET echt naar bed nu, morgen vroege dienst dus 6 uur eruit, denk dat ik em vannacht maar even onder zilverfolie doe dan pak ik em morgenochtend in..
Heb tot nu toe alleen maar 'chique' vullingen gehad
Voor zaterdag moet ik weer bonbonbloc-vulling maken. Heb maar gelijk 2 tabletten meegenomen, mocht er wat gaan schiften 
Dinsdag komt de uitslag van de scan van mijn voet.. Ik ben zo zenuwachtig, ik maak me vreselijk zorgen
eerst gewassen natuurlijk! Gewoon wat probeersels dus...
Althans, niet nu
Deze 2 zijn prima 
Had 3 platen en 19 schroeven.. Nu is er eea aan metaal uit en het ging best heel goed, maar sinds een paar weken gaat het niet. Heb veel pijn en het kost zoveel energie.. Nu is er na de laatste controle een ct-scan gemaakt en daar krijg ik dinsdag de uitslag van, dokter heeft meerdere dingen genoemd wat er zou kunnen zijn, maar om zekerheid te krijgen was die scan nodig. Hoop zo dat het meevalt, ik wil niet weer opnieuw de boel open, al is die kans heel groot aangezien de plaat die er nog inzit, mijn pees heeft doorgesneden..

Trusten! 
.....geen minuut spijt...