Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MamaMiesje schreef:Sojabotercreme is misschien een mogelijkheid? Hoewel ik niet weet of dat lekker gaat smaken?

hoe was de reactie van de ontvanger eigenlijk?
) en nu moet ik dus chipolata-vulling maken.. Als ik op DLT kijk is het nogal een ingewikkeld recept (ws niet eens, maar heb het gewoon nog nooit gemaakt) en chipolata van Mona wordt afgeraden vanwege dat het zo dunnig is en niet mooi blijft als je de taart aansnijdt.. Nu dacht ik eens zien of zij ook een mixje daarvoor hebben en jawel hoor! Denk dat ik em maar ga proberen
Weet dus ook gewoon niet hoe dat smaakt
Die mixjes van JEJI zijn veilig, water en slagroom toevoegen (en evt wat fruit oid) en kan met klopfix vanwege de slagroom, dus dan krijg je een stevige vulling...
dan wis je waarvan je nog niet weet of dat lukt of lekker is
En als ze die chipolata bavarois hebben dan ga ik dat gewoon gebruiken
Handig 
Zin in! Gelijk maar ff 5 kg verpakkingen fondant/marsepein halen
KozieZ schreef:Dan de lijst kopiëren en wissen wat je niet zou willen maken![]()
Ik maak ze eigenlijk automatisch gewoon met botercrème en jam. Alleen als er specifiek naar gevraagd wordt, dan natuurlijk wel
Valina schreef:Lindas2 schreef:Hoe gaat het eigenlijk met de andere zwangere in t topic?
Rond en gezond!
. Hier ook alles goed! Vandaag precies 18 weken, en weer goedgekeurd door de VK. Wel verschrikkelijke rug en bekkenpijn, dus moet naar de arboarts bellen morgen voor overleg. Mayo schreef:nate schreef:Dames... Ik heb een vraag, mijn zusje is volgende week jarig, en ik wou een taart maken voor haar.
Alleen 1 probleem, ze mag geen melkproducten. Iemand een idee hoe ik de taart dan kan vullen?
Bedankt!
Daar is zoveel voor te verzinnen. Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar hoe je hem gaat afsmeren?
Botercrème, slagroom, chocolade bevat allemaal melkproducten.
benangelique schreef:mijn dochter heeft KMA. haar taarten smeer ik af met botercreme die gemaakt is van wajang boter. deze is als enige boter geheel plantaardig! proef je niets van (zoals bij soja wel het geval is).
vullen kan met jam, verse vruchten en je hebt ook slagroom van MinusL, dat is ook lactosevrij.
*zeg, het is nog 'vroeg' he*