Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamaMiesje schreef:Sojabotercreme is misschien een mogelijkheid? Hoewel ik niet weet of dat lekker gaat smaken?
KozieZ schreef:Dan de lijst kopiëren en wissen wat je niet zou willen maken![]()
Ik maak ze eigenlijk automatisch gewoon met botercrème en jam. Alleen als er specifiek naar gevraagd wordt, dan natuurlijk wel
Valina schreef:Lindas2 schreef:Hoe gaat het eigenlijk met de andere zwangere in t topic?
Rond en gezond!
Mayo schreef:nate schreef:Dames... Ik heb een vraag, mijn zusje is volgende week jarig, en ik wou een taart maken voor haar.
Alleen 1 probleem, ze mag geen melkproducten. Iemand een idee hoe ik de taart dan kan vullen?
Bedankt!
Daar is zoveel voor te verzinnen. Ik ben voornamelijk nieuwsgierig naar hoe je hem gaat afsmeren?
Botercrème, slagroom, chocolade bevat allemaal melkproducten.
benangelique schreef:mijn dochter heeft KMA. haar taarten smeer ik af met botercreme die gemaakt is van wajang boter. deze is als enige boter geheel plantaardig! proef je niets van (zoals bij soja wel het geval is).
vullen kan met jam, verse vruchten en je hebt ook slagroom van MinusL, dat is ook lactosevrij.