wordt mn smoothie lekker koud van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VogeltjeM schreef:Laten jullie die doosjes eerst ontdooien voor je ze door de smoothie gooit? Ik wil morgen frambozen uit de diepvries blenden met een banaan, wat kokos, biogarde en misschien wat stukjes pure chocola.Maar stel dat ik de frambozen bevroren erin doe, heb ik dan een soort milkshake?
Phylos schreef:Sterkte dan vandaag Noor!
Mijn lijstje:
O: glas water met citroen
O: magere kwark/rozijnen/muesli/lijnzaad/chiazaad
T: smoothie van banaan/aardbei/sinaasappelsap/yoghurt
L: tonijnsalade (ei, sperziebonen, augurk, mais, tomaat, sla, tonijn, dressing)
T: rauwkost (komkommer, tomaat, wortel)
T: kapje met kaas
A: uiensoep, klein beetje stamppot sla.
T: yoghurt/vla
vanmorgen lekker een half uur hardgelopen en vanmiddag zit ik wel een uurtje op de fiets..
MaartPaard schreef:Sterkte Noor!
Hesterve jou dagmenu klinkt ook goed zeg!!
Ik ben heel dom geweest! Heb mijn spetpannenkoekjes in de koelkast bij vriendlief laten liggn en zit nu op school30 km is een beetje te ver om ze even op te halen. Heb nu een bakje fruit en een banaan op school gehaald. Heb ook nog nootjes mee dus daar moet ik het tot het avondeten maar even mee redden. Ben weer een half kilootje aangekomen, zou het door de vele dadels komen?
Wat ik me afvraag; wanneer merk je eigenlijk het effect van wat je gegeten hebt? Dus als je vet gegeten hebt, wanneer kan je het dan op je heupen verwachten? En hetzelfde als met een onzuivere huid? Is dat dan de dag erna, of meer een week daarna?