Ik heb gelukkig wel een koeling, dus kan wel zulke dingen meenemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:nette lijstjes, al mis ik bij Annemieke het fruit
Silence schreef:Ik wilde heel actief gaan ontbijten...maar toen kreeg ik een sms-je van een stalgenootje dat haar dochtertje in de verongelukte bus in zwitserland zat.
Weg honger...
Anne_mieke88 schreef:Phylos schreef:nette lijstjes, al mis ik bij Annemieke het fruit
Ik schaam me er een beetje voor maar.....ik vind fruit echt vies....Als ik fruit in me mond heb krijg ik kotsneigingen.
![]()
Dit vervang ik door savonds extra veel groente te eten.... vruchtensapjes vind ik dan weel wel lekker, maar die drink ik niet zo vaak...die kan ik wel eens gaan halen.
Anne_mieke88 schreef:Phylos schreef:nette lijstjes, al mis ik bij Annemieke het fruit
Ik schaam me er een beetje voor maar.....ik vind fruit echt vies....Als ik fruit in me mond heb krijg ik kotsneigingen.
![]()
Dit vervang ik door savonds extra veel groente te eten.... vruchtensapjes vind ik dan weel wel lekker, maar die drink ik niet zo vaak...die kan ik wel eens gaan halen.
Citaat:k heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de sportschool. Eigenlijk heb ik helemaal geen tijd over, maar ik ga maar wat tijd vrijmaken. Op deze sportschool bieden ze een speciaal soort training aan die je eke 5 dagen doet gedurende 44 minuten: Milon trainingscirkel. Iemand ooit van gehoord? Ook hebben ze zo'n vacustep en trilplaten en hebben ze een diëtiste die je poeders en zakjes wil verkopen. Daar blijf ik dus maar ver uit de buurt! Wat ik nog wel interessant vind is een afslankprogramma van 4 weken ondersteund door natuurlijke supplementen. Ik hoor daar morgen meer over.