Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

? Nimber schreef:Ik meld me ook, ik woon tegenover een Japanneronbeperkt sushi voor 19.95

Maar moet nog zeker een week wachten als het niet meer wordt..
De enige reden dat ik nu liever naar Genki ga is dat ze de gefrituurde garnaal roll van de kaart hebben gehaald.... en dat is 1 van mijn favorieten. De sfeer en bediening is erg goed daar, sushi ook perfect. Ik ben ook erg fan van saikoro steak (ossenhaas puntjes) en die hebben ze vervangen door plakjes steak, die vond ik de laatste keer veel te vet..leek alsof het in roomboter was gebakken.
Enige nadeel dat het in Amstelveen is en ietsje duurder dan anderen.
haha...Kent iemand die tent in Assen?
Tempura garnaal ben ik altijd helemaal weg van maar wat ik nu op me bord kreeg leek in de verste verte niet op een tempura garnaal
owhhhhhh wat zonde!
ben benieuwd! LovingTweety schreef:Madelief, we zijn er laatst met John, Leonie en de arts assistente gaan eten maar hij viel wat tegen. De bediening is langzaam en de sushi niet zoals gehoopt, overigens waren wij de enige klanten in de zaak. De sushi was wel heel vers!
Het ziet er al niet zo leuk uit van buiten. Misschien maar een keer afhaal proberen. 

vieren dat de beugel van een vriendin eruit mag
ik ben bezig met sushi aan het maken 
) Roxxiejj schreef:Nimber schreef:Ik meld me ook, ik woon tegenover een Japanneronbeperkt sushi voor 19.95
En wij kwamen er serieus eergisteren pas achter!!
Heb er voor vanavond gereserveerd om 7 uur, want het water liep me al direct in de mond
Heeeeeeeeerlijk dat er eindelijk 1 in een straal van 5 km zit, in plaats van 40 km naar Zwolle of Apeldoorn
alle sushi smaakte hetzelfde, de hoeveelheid rijst was gewoon al een maaltijd op zich en over de andere gerechten die we bestelden zat totaal geen smaak, behalve de smaak van oud frituur vet.