Lisette03 schreef:nee een kwarktaart, erg he
Nahjaaaaaaaaaa!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Clausje schreef:Ik heb een taartje gemaakt voor mijn mama die in het ziekenhuis ligt![]()
vond dit leuker dan een bosje bloemen

Lindas2 schreef:@magnificent: Wat een gave taart!! En natuurlijk proficiat met je tweede plaats!! Heb je die cadeautjes geschilderd? (sommige bomen ook denk ik?)
@imd: leuke taart zeg! ging het afsmeren met chocomousse goed?
@ Clausje: Mooie taart! Sterkte met je moeder..
LetsgoKelly schreef:Mooie taart Clausje en sterkte met je moederIs het ernstig?

kan ook niet anders met chocolademouse als vulling !Lindas2 schreef:@magnificent: Wat een gave taart!! En natuurlijk proficiat met je tweede plaats!! Heb je die cadeautjes geschilderd? (sommige bomen ook denk ik?)
@imd: leuke taart zeg! ging het afsmeren met chocomousse goed?
@ Clausje: Mooie taart! Sterkte met je moeder..
, de cadeautjes zijn patchwork cutters die ik beschilderd en daarna met pearl luster heb gespoten. De geboetseerde bomen zijn allemaal beschilderd met de dustingpoeders van sugarflair, de bomen op de achtergrond zijn er als eerste opgeschilderd s_v schreef:Hhm ja, das ook weer waar natuurlijk..
Ik wouw hem vullen met slagroom en aardbeienjam, en bekleden met marsepijn,
Dat gaat dus inderdaad wel erg zwaar worden..
Gewoon wat kleinere stukjes snijden. Waar wil je de marsepein gaan halen? Als het een taart decoratie winkel is dan zou het normaal niet duurder zijn dan op internet. Bij Pipoos is het wel ietsje duurder.
Ik heb de afgelopen weken zoveel gemaakt! Appelflappen, cake, 24 cupcakes, een taart die ik zelf bekleed heb, gevulde speculaas en gisteren een appel-kruimeltaart. En we eten alles zelf op... Pffff, het is allemaal zo lekker!
Het is idd machtig maar je hebt dan kleinere stukjes nodig zodat er meer mensen van de taart kunnen eten. Tot nu toe krijg ik alleen maar reacties dat het heerlijk smaakt dus het kan makkelijk
. Je moet idd alleen rekening houden dat je ze geen grote stukken taart geeft
, dat laat ik me natuurlijk geen 2x zeggen
iig mijn geboortetaart maar eens gaan ontwerpen
meester in suikerbloemen!
nu veder werken aan mn boeketje.. vind t n beetje flut, want heb zelf een heel leuk idee maar we moeten een boeketje maken van anjers + bramen, nou ik vind anjers en bramen niets met elkaar te maken hebben, en al helemaal niet die anjers zoals wij ze moesten maken
leuke bloempjes hoor.. maar lijken niet op anjers.. dus k twijfel nog hard hoe ik dat ga doen!
LetsgoKelly schreef:s_v schreef:Hhm ja, das ook weer waar natuurlijk..
Ik wouw hem vullen met slagroom en aardbeienjam, en bekleden met marsepijn,
Dat gaat dus inderdaad wel erg zwaar worden..
Slagroom en aardbeienjam is niet zo machtig hoor, dat kan gemakkelijk met cakeGewoon wat kleinere stukjes snijden. Waar wil je de marsepein gaan halen? Als het een taart decoratie winkel is dan zou het normaal niet duurder zijn dan op internet. Bij Pipoos is het wel ietsje duurder.