De buitenkant is gewoon melkchocolade. Aan de binnenkant zit een dikke mousevulling die je er dan uit kan lepelen. Deze heb je in de versies chocolade en in melk (deze smaakt meer naar witte chocolade).
Xenos heeft ze nu voor als jullie het nog niet weten
NatasjavE
Geplaatst: 07-03-13 20:34
Ik wordt echt gillend gek van dit topic. Ieder jaar met pasen zie ik het topic wel maar de eieren niet. En ik ben echt heel nieuwsgierig of ik die dingen lekker vind.
01San
Geplaatst: 07-03-13 20:35
eclair98 schreef:
Xenos heeft ze nu voor als jullie het nog niet weten
Oooh ik vind ze zoooo lekker! Was dit jaar weer op skivakantie in Oostenrijk, daar hebben ze echt alles van Milka. Wilde dan ook weer een doosjes eieren meenemen voor mn zus, maarrr ze hadden ze niet Kwam mn zus vorige week in Utrecht langs, en wat neemt ze mee? MILKA LOFFELEI!! Ze zijn uiteraard alweer op. Ga niet nog een doosje kopen, ze zijn en duur, en niet bijster gezond vermoed ik. Maar hmmm zo af en toe, lekker lekker lekker!
hier staan ze bij de bakker en bij Spar... Andere winkels ben ik nog niet geweest. Heb mij vorige week toch ook laten verleiden, maar heb slechts 2 vd 4 zelf opgegeten, ik ben niet zo'n chocolade eter
ben net bij xenos geweest, was beter geweest als ik eerst dit topic had gelezen, maar heb 2 doosjes gescoord bij trekpleister, helaas hadden ze die met witte vulling niet meer, maar de bruine is ook errug lekker!
Debbie
Geplaatst: 09-03-13 10:53
Dan moet ik zo ook maar even langs de Xenos
Heb vorige week bij de trekpleister beide doosjes gekocht. Met witte vulling vind ik niet heel bijzonder maar de donkere...