Het zijn 2 borden geworden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

komt helemaal goed!
heb me wel de pleuris gelopen op m'n enorme hakken, de metro is hier trouwens echt heel vet
je gaat met HELE lange roltrappen honderden meters onder de grond. Je staat zeker zo'n 2/3 minuten op een (snelle!) roltrap. En de metro's gaan ook echt als een speer. Een hele ervaring haha, grappig is ook dat je per rit gewoon betaald (1,7 uah = 15 cent of zo) en maakt niet uit hoe lang je erin blijft zitten. Superhandig, zouden ze in NL ook moeten invoeren, dat gezeik met strippenkaarten en OV-chipkaarten
.
!
helemaal van slag nu.
ga echt die 15 kilo niet halen voor oktober...blijf hangen op de 3 kilo eraf, maar moet ook zeggen dat ik de laatste tijd veeeel te makkelijk ben met extraatjes eten!
zie, daar gaat het al fout 
en mn ouders hebben gezegd dat ik de ring die ik zo mooi en zooo veel te duur vond krijg

)

(nou ja, elk jaar voor mijn verjaardag krijg ik een groot cadeau
)
mijn neefje is toen met zijn ouders een maand lang op reis geweest door azie! Dat was ook erg tof!
(aangezien ze alles gelijk trekken voor mij en mijn broer en zus. Afgezien van mijn pony dan, maar broer en zuslief waren volleyballers
)
Voor de bachelor gingen wij lekker uit eten

) en kast weer eens organiseren.
!!

nice!! 

Ik mag het zelf spuiten, vind ik wel stoer! Even aankijken tot maandag, als het dan nog niet over is moet het nog een week langer.

Heerlijk! Alleen jammer dat het al de hele dag regent. bicci schreef:mijn planning..
O: volkoren boterham met halvarine en 20+ kaas
yacult
beker halfvolle melk
T: was ivm werk niet thuis, dus helaas niets
L: volkorenboterham met halvarine en 20+ kaas
plak peperkoek met halvarine
sinasappel
halve komkommer
snack a jack chees
T: 2 cracottes vital met smeerkaas 20+ ertussen
A: moet nog verzinnen
Toetje , bakje optimel 0%vet met creusly