@ Denice: hoe laat je het knippen? 
ladyjoy schreef:Myra schreef:@ Ladyjoy: 100 gram vlees is normaal hoor voor avondeten, 100 tot 120 gram wordt aanbevolen dus ik weet niet hoe veel vlees jij dan eet.

Als er niet iets is te vinden van 1 ons (lastig ja

) probeer het dan te bewaren (of te bereiden en ruim 1 ons eten zodat je een kliekje hebt; dit blijft dan langer goed).
Ja, dat weet ik dat dat de aanbevolen hoeveelheid is.. Maar daar kan ik me dus echt niet aan houden!
Ik eet min. 150 gram vlees. Lekker lekker!
Vlees bevat wel veel kcal (maar ook veel eiwitten -> goed met al dat sporten), daarom kom ik elke dag ook op min. 1800 kcal uit. Maar dat vind ik niet erg, want dat is gezond (ben niet voor niks in 3.5 maand bijna 9 kilo afgevallen he

). Zo blijf ik ook genieten, want ik houd gewoon van m'n kip

Gewoon houden dan zo hoor
Maar ik vind kip ook niet echt te vergelijken met biefstuk o.d.
Wij eten hier vaak mager rundergehakt of tartaar, daar eet ik 100 gram van. Zo'n zalmmoot van gisteren is dan 230 gram (maar vis is goed, zeker omdat ik voor ruim een week geen vis meer op had) en kip vind ik ook erg lekker maar eten we helaas niet zo vaak. Maar als je aan eiwitten wilt komen: eet meer ei!
Ik eet op een dag 1 a 2 eiren; omdat ik nu meer doe met krachttraining zijn er voor het aanmaken van spieren juist veel eiwitten nodig dus heb dat erin gepland. 
Dagje vandaag (weet nog niet goed hoe het wordt
):
Citaat:
O: 1 boterham + gekookt eitje, fruitsalade appel + aardbei, kop kippensoep
20 min fietsen, fysio, 20 min fietsen
L: 2 boterham aardbei, 40 gr muesli + magere melk (??)
30 min fietsen, viool, 10 min fietsen (piercing laten verwisselen), 30 min fietsen
T: onbekend
10 min fietsen, fitnessen, 10 min fietsen
A: onbekend