Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Spetterlover

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 12:19

Wij hebben ook een digitale en die klopt wel. Heb vandaag toevallig ook op een hele oude gestaan toen ik ging sporten en die gaf hetzelfde aan.
Ik heb aardig wat buikspieroefeningen gedaan, nog een beetje benen en ik heb 15 minuten gefietst. Gewichten gingen niet echt, had flink snel last van mijn armen en schouders, dus dat ga ik begin volgende week weer doen.

Wat ik wel merk, ik ben aangekomen, maar mijn lichaam ziet er beter uit. Gewoon gezonder. Mijn buik is platter en je ziet er zelfs al een beetje spieren in komen Haha!
Mijn benen ben ik nog niet tevreden mee, maar als ik in de spiegel kijk heb ik het idee dat ze er toch wel al iets beter uitzien.
En voor mijn part weeg ik 10 kg meer, als het er goed uit ziet ben ik tevreden Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 12:20

Ja fijn he Lachen Bij mij is dat ook idd, ik val niet supersnel veel af of zo, maar ik merk wel dat ik strakker wordt Haha! top Haha!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 12:34

Ja dat heb ik ook! En dat het er beter uitziet vind ik veel belangrijker dan wat er met mijn gewicht gebeurd.
Ben benieuwd hoe mijn buik er morgenochtend uitziet. Vaak als ik een dag buikspieroefeningen doe, zie ik het de volgende ochtend wel terug. En ik doe bijna iedere dag wel een paar simpele oefeningen voor mijn buik en tegenwoordig 2x per week wat meer.
En de bedoeling is natuurlijk strak de zomer in Cool Ik moet wel in mijn bikini passen straks in Saint Tropez Haha!

*edit*
ik heb vanmorgen voor het sporten 2 boterhammen met een heel dun laagje pindakaas gegeten en na het sporten hetzelfde. Tussendoor een handje yoghurtsnoepjes met 0% vet.
Ze gaan hier thuis nu al warm eten (vanavond gaan ze weg) maar ik heb daar echt nog geen zin in, dus moet ik iets voor mezelf maken vanavond, of ik warm wat over is op (andijviestamppot, bah geen zin in nu).. Denk dat het rijst wordt Haha!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:31

heb vanochtend 1 boterham met kipfilet op,
en om 12 uur 3 volkorenboterhammen, met daarover verdeelt 1 banaan.

Ik moet eigelijk ook vaker buikspieroefeningen gaan doen. 'S morgens, voordat ik ga eten is m'n buik altijd veel strakker dan nadat ik gegeten heb. Dan issie zo 'gezwollen' Scheve mond

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 13:59

Nou ik geloof maar 1 weegschaal en dat is mijn eigen weegschaal. Je moet je gewoon altijd op dezelfde wegen. Het maakt dan niet uit of hij een afwijking heeft. En dus liefst smorgens na het opstaan geen kleren en na het plassen........

Elke weegschaal is anders...........vandaar.

Ik ga zo dadelijk twee broodjes eten met magere ham als ontbijt!! Jammie...

MM: Het gaat nog steeds goed met de punten, ben wel blij met de houvast en dat ik dus ZIE dat ik vd week WEL frietjes mag. Als ik zo doorga mag ik een medium menuutje met een ijsje bijv. Lachen Mooi vooruitzicht!!!!! En vanavond wordt het kip met ovenfrietjes, zie op de zak zelfs dat hij onder de 4 punten uitkomt als ik het bereken maar ik tel er gewoon 4 en pak twee handjes.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 14:42

Ik ga ook welleens op een andere staan, maar dan wordt je echt gek..
tenminste, ik weet dan echt niet meer welke ik moet 'geloven' zeg maar Tong uitsteken
Dus ik hou het ook gewoon bij onze eigenste Lachen

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:41

Spetterlover schreef:
Ja dat heb ik ook! En dat het er beter uitziet vind ik veel belangrijker dan wat er met mijn gewicht gebeurd.
Ben benieuwd hoe mijn buik er morgenochtend uitziet. Vaak als ik een dag buikspieroefeningen doe, zie ik het de volgende ochtend wel terug. En ik doe bijna iedere dag wel een paar simpele oefeningen voor mijn buik en tegenwoordig 2x per week wat meer.
En de bedoeling is natuurlijk strak de zomer in Cool Ik moet wel in mijn bikini passen straks in Saint Tropez Haha!

Precies Haha! Wil straks wel met een strak lijf over de stranden van Italie flaneren Cool

Ik heb heel de middag gestudeerd, tussendoor een appel en 2 mandarijntjes op Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 16:44

en ik over het goudgele strand... van Renesse Scheve mond
haha

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 17:30

Ach zolang er zon en strand is Haha!

Edit:
vanavond eet ik lasagna met veel groenten (vriendje gaat koken en heb hem opgedragen dat er veel groenten in moeten en heel weinig vlees Haha!)

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:26

Hahaha vind hij dat ook een goed idee, al die groenten?
Ik heb ehm.. mislukte nasi gegeten Tong uitsteken Ik dacht, laat ik eens koken, maarja dat ging dus weer geweldig haha Schijnheilig
In elk geval; gewoon witte rijst, met gebakken ei, groenten en vegetarische ham.
Dus was niet super ongezond.

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:29

Nou, ik werd vanmorgen wakker gemaakt door mijn sportmaatje die op de deur stond te bonken, of ik een lift nodig had Haha!
Dat is altijd fijn, dus wij op naar de sportschool - ik had alleen vergeten te ontbijten in alle haast dus ben maar even langs de supermarkt gereden en heb een zone-bar gehaald.

Toe 15 minuutjes op de stairmaster, 15 minuten fietsen (allemaal op +149 heartrate) en 15 minuten even rustig wandelen voor de pilates les. Toen een uur pilates gedaan (pfoeh, was me de les wel weer. Voel mijn core al goed!) en een grote salade gegeten met cherrytomaatjes en light dressing. Straks nog even een bakje oatmeal eten voor de koolhydraten en dan op naar het zwembad Haha!

Gisteren zag mijn dag er zo uit:
07.00 Twee porties oatmeal met 1% melk en proteinepoeder
10.00 twee sneetjes bananenbrood met een kop groene thee
12.00 Een bruine boterham met magere ham, met een grote bak sla en brocolli
15.00 Een stronkje brocolli en een low carb-low fat peanutbutter cup (die dingen zijn geweldig! Daar ruil ik mijn M&Ms wel voor in!)
18.00 Een kleine zalmfilet met twee servings limabeans met wat olijfolie
21.00 Een schaaltje yoghurt met blueberries en kop groene thee
22.00 Een beker no-sugar warme chocolade melk aangemaakt met water

Workout:
15 min intensief elliptical trainer op bovenbenen/billen stand
15 min fietsen op hoge heartrate
15 minuten squats vooruit, achteruit en binnenkant bovenbeen met gewichten, opdrukken en bovenbuikspieren en schuine buikspieren
15 min uitlopen op de treadmill.

Mhhh, volgens mij heb ik best een goede week gehad. Ik heb maandag een half uur cardio gedaan en een half uur mijn armen en rug gewerkt, dinsdag een kwartier cardio en een uur abs class, woensdag en donderdag niks en vrijdag - zie boven.

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 19:48

pfffff, net pizza van de AH gegeten, volgens mij het ergste wat er is Boos! mn ouders zijn weg en nu had mn zusje pizza's gekocht (opdracht van mn ouders) volgens mij vandaag wel 2 kilo aangekomen..........
grrr morgen(zondg) ga ik achtief bezig niet te veel snoepen. Gezond eten en een uurtje trimmen + een uur paardrijden + alle werkzaamheden op stal

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 21:54

Ik ga vanvond denk ik lekker stokbroodje met ham en/of gestampte muisje eten Tong uitsteken. Dan een yoghurtje met aardbeien toe...jummie.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 22:20

Spetterlover schreef:
Hahaha vind hij dat ook een goed idee, al die groenten?

Ja hoor Haha!

Het was zo lief, hij had zelfs magere melk en 0% vanille vla gekocht Lovers

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:02

Hmm, wat is het verschil tussen een digitale en een analoge weegschaal?

Pff, ik HAD vandaag een goede dag, tot ik thuiskwam (was een dagje naar Utrecht geweest, en heb helemaal geen patat ofzo gegeten Haha!), toen kreeg ik een minipizza, dat viel nog wel mee. Alleen m'n ouders waren aan het borrelen, dus daar wat meegesnaaid en nog een aantal *stuk of 6* chocolaatjes...

Nou ja, 'k zie het morgen wel op die weegschaal, als 'k daar aangekomen ben kan ik er in ieder geval vanuit gaan dát ik aangekomen ben Tong uitsteken

'k Snap dat niet van mezelf, ik wéét dat ik bijna op m'n streefgewicht zit en ik word steeds lakser wat m'n dieet betreft Verward

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:21

Analoog is met zo'n wijzertje dat je gewicht aanwijst Lachen
Digitaal is met cijfertjes die op een schermpje komen te staan, beetje knullig uitgelegd Haha!

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-05 23:53

Owja, ik onthou dat verschil nooit! Haha! Haha, nou, dan hebben wij alleen maar digitaal
Was dat nou juist goed of slecht Verward

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 00:02

Ligt eraan per weegschaal denk ik Lachen Toevallig had ik gewoon een slechte digitale te pakken die de ene keer 65 kilo aangaf en 2 minuten later 63,5 of zo Haha! niet echt handig.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 09:59

Vanochtend zat ik gewoon weer op de 55.5 Verward
Wat ik ook woog vrijdagochtend voor m'n vreetbui..

Nou wordt het iig weer tijd om er flink tegenaan te gaan, want heb het idee dat m'n gewicht meer stijgt dan zakt Scheve mond

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 10:26

Als het 55,5 is dat stijgt je gewicht toch niet? Ik zou het lekker gewoon zo houden als ik jou was, niet jezelf teveel willen ontnemen, je moet ook nog beetje leven Knipoog

Ik ga zo weer studeren, net ontbeten:
2 lichtgewicht wasa krackers met smeerkaas en kipfilet met tomaat.
1 klein glas magere chocolademelk

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 11:48

Sizzy schreef:
Als het 55,5 is dat stijgt je gewicht toch niet? Ik zou het lekker gewoon zo houden als ik jou was, niet jezelf teveel willen ontnemen, je moet ook nog beetje leven Knipoog

Ik ga zo weer studeren, net ontbeten:
2 lichtgewicht wasa krackers met smeerkaas en kipfilet met tomaat.
1 klein glas magere chocolademelk

Ja, maar overhet algemeen blijft het een beetje hangen/ stijgt het, ipv dat het zakt.
M'n vader brengt zo als het goed is aardbeien mee Vingers aflikken Jummie!

Jij hebt wel een lekker (en gezond!) ontbijtje trouwens Ja

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:10

Dit topic ga ik ook eens volgen. Ben niet te dik, absoluut niet. Een BMI van 22, 1.70m en 68 kilo of zo. Ik hoef ook niet af te vallen, maar het moet gewoon allemaal net iets strakker Knipoog
Ik had een vraagje, wat is nou écht gezond en lekker om 's ochtends op je brood te doen? Ik eet 's ochtends namelijk vrij veel vergeleken met vriendinnen, ik vind eten dan gewoon het lekkerst Haha! Vanochtend dus 4 bruine boterhammen met een dun laagje hagelslag.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:27

Het is juist goed om 's morgen goed te eten, zo komt de verbranding goed op gang Ja
Ik eet 's morgens meestal iets van; kipfilet, 20+ kaas, appelstroop ofzo.

En je kan het beste gaan sporten om wat strakker te worden.
Succes Ja

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 12:32

Ja sporten ben ik ook van plan Schijnheilig Maar ik wil een paar slechte eetgewoontes afleren Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-05 13:52

Net gelunched, had echt zo'n honger! Krijg altijd super veel honger van studeren, heel de week al Haha!

2 cracottes met smeerkaas 20+
2 geroosterde boterhammen met kipfilet (tussen tosti-ijzer gedaan) met klein beetje ketchup.
1 kop kippensoep