Zien er heerlijk uit Gaucho! Wat voor recept heb je gebruikt?Mijn ontbijt, 2 koolhydraat verlaagde boterhammen met gebakken ontbijtspek en een gebakken ei.
Oeh lekker steefz!Ovengroenten met champignonburger (mijn vriend lust geen groenten dus ik eet vaak wat afwijkende dingen)
marygoround schreef:Hier ook noodlesoep, met van die dikke noodles [ [url=m/ht0GPg.jpg]Afbeelding[/url] ]Heb je een receptje? Ziet er heerlijk uit!
Dank achteraf Heb (voor mijn doen) redelijk op tijd gegeten, meestal zit ik pas rond acht uur, half negen aan m'n avondeten
Hier had ik echt zin in En geheel vegetarisch, wat ik niet had verwacht gezien mijn vriend wel vlees eet normaal gezien
Nielojram schreef:[ [url=m/nGwbkv.jpg]Afbeelding[/url] ]Iets goddelijks met spruitjes.Ook als je geen spruitjes lust.En rosbief Recept voor die goddelijke spruitjes? Ik lust ze niet, mijn vriend wel. Misschien dit maar eens proberen!
"Tagliatelle" met Boursin spinazie en een stukje zalm (dat er wat vreemd uitziet maar wel lekker was).Om het koolhydraatarm te houden was de tagliatelle van koolraap.Simpel, maar altijd lekker
Geïnspireerd door alle bowls die hier voorbij kwamen ook maar een Lunch bowl gemaakt. Nu eigenlijk nog een mooie bowl Vega rendang met ui en paprika, bulgur - quinoa, ingelegde wortel-komkommer en mango.
Wat een leuk topic! Ik kook graag maar ben geen topkok... Vandaag hadden we een “wat hebben we nog in de koelkast?” Maaltijd:Het smaakte beter dan dat het er op de foto uit ziet
Eenvoudig en lekker. Bio spinazie spaghetti met bechamel zalm saus en warmoes. Het was heel smakelijk.Welkom Anouk!
Dankjewel Pien_2010. Zie hier echt hele leuke gerechten voorbij komen heerlijk om inspiratie op te doen hihi
Dit topic is ook echt top voor inspiratie, iedereen is zo lekker creatief (meestal haha)Wij hadden gister improvisatie kaasfondue, moeten nog steeds een pan kopen hahaEn vandaag aardappel roerbak, salade en vegan cordon blue