Ghostattack schreef:Ik hoop elke keer op kaasstengels als ik bij Bakker Bart iets ga halen, maar tot nu toe helaas steeds pechDie kaasstengels zijn zooo lekker!
Ik heb ze tot nu toe elke keer gehad als ik bij de bakker Bart wat op ging halen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alwiene schreef:Goh t zal aan mij liggen dan dat ik het prima kan lezen. En de vermelding van de zieke buurvrouw snap ik ook, omdat Karuna eerder had aangegeven dat overbuurvrouw erg krap bij kas zat en dus zeker bij zou zijn met wat Karuna zelf niet kon gebruiken. Vind een paar reacties erop dan ook nogal flauw.
Mossel schreef:Ghostattack schreef:Ik hoop elke keer op kaasstengels als ik bij Bakker Bart iets ga halen, maar tot nu toe helaas steeds pechDie kaasstengels zijn zooo lekker!
Ik heb ze tot nu toe elke keer gehad als ik bij de bakker Bart wat op ging halen
Anoniem schreef:Alwiene schreef:Goh t zal aan mij liggen dan dat ik het prima kan lezen. En de vermelding van de zieke buurvrouw snap ik ook, omdat Karuna eerder had aangegeven dat overbuurvrouw erg krap bij kas zat en dus zeker bij zou zijn met wat Karuna zelf niet kon gebruiken. Vind een paar reacties erop dan ook nogal flauw.
Dat mag je vinden. Ik vind jouw toontje ook niet je van het.
En dat mag ik dan weer vinden.
Feit blijft dat dit over de toogoodtogo gaat en op een zijstapje her en der na, die verhalen mij werkelijk niet interesseren.