Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Damelza schreef:NatasjavE schreef:Dan hier het topic voor vegetariërs![]()
NatasjavE @ [VT] Recpeten voor de tofuridders en falafelvriendjes onder ons..
*Recepten , en je beginpost is ook wat vreemd
_Nelleke_ schreef:Niet omdat ik me aangevallen voel, maar wel enigszins onbegrepen.
jasz schreef:Ik zal dan misschien nog meelezen, maar ook voor mij is het gewoon niet mogelijk om 100 % vegan te gaan eten. Dit vooral door de opleiding die ik ga doen. Ik zal me daardoor ook terugtrekken. Ik wil alleen zeggen dat ik het jammer vindt dat ik er toch een soort veroordelend gevoel aan over houdt.
Alsof het een beter is dan het ander, dat vind ik jammer, juist omdat het steeds op een heel fijne en mooie manier ging hier.
RedPassion schreef:_Nelleke_ schreef:Niet omdat ik me aangevallen voel, maar wel enigszins onbegrepen.
Voor mij geldt dus precies hetzelfde.Ik voel me als veganist in de gewone wereld al zo onbegrepen, daarom zocht/zoek ik online naar wat gelijkgestemden. Ik heb een tijd niet gereageerd omdat ik het zonde vond om het topic op deze manier te verstoren, en dat vind ik nog steeds. Vandaar mijn vraag of er meer mensen zijn die een HK-topic willen. Dan kan dit blijven lopen zoals het gaat (want nogmaals, ik vind het oprecht een fijn topic!), maar is er ook ruimte voor mensen die (soms) niet willen lezen dat kaas eten geen probleem is (om een voorbeeld te geven) en misschien voor wat verdieping qua denkwijzes en dingen die je zoal meemaakt. Qua gerechten en recepten red ik me bv. wel, maar een beetje sparren over wat te doen in bepaalde sociale situaties en dilemma's die je als vegan tegenkomt (ik heb dat bv. met het houden van dieren), dat lijkt me zo fijn. Maar nogmaals, dat kan wat mij betreft gewoon in een nieuw topic, gaan jullie aub verder en laat je niet wegjagen!
Zo bedoelde ik het echt niet... Ik zoek gewoon een beetje steun en begrip, het laatste wat ik wil is nog meer verdeeldheid.
hackny schreef:jasz schreef:Ik zal dan misschien nog meelezen, maar ook voor mij is het gewoon niet mogelijk om 100 % vegan te gaan eten. Dit vooral door de opleiding die ik ga doen. Ik zal me daardoor ook terugtrekken. Ik wil alleen zeggen dat ik het jammer vindt dat ik er toch een soort veroordelend gevoel aan over houdt.
Alsof het een beter is dan het ander, dat vind ik jammer, juist omdat het steeds op een heel fijne en mooie manier ging hier.
wat voor opleiding ga je doen ?