En ga komende week als ik bij mijn moeder ben ook eens experimenteren met de baked oatmeal, ben benieuwd! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Many schreef:Als je lijnzaad wilt gebruiken, moet je wel de gebroken zaadjes hebben. Anders kan je lichaam er niks mee. Dus als de lijnzaad die je aan de paarden voert, gebroken is, is die gewoon prima om zelf ook te eten! Anders eerst zelf even breken met een staafmixermolentje oid.
Dat van de paarden is niet gebroken, en met staafmixer kan je ze dan gewoon helemaal verpoederen? Lijkt me best grappig om eens te proberen! Of zit er niet veel smaak/voeding aan?
)

Weg gezonde havermout.
Ik probeer alleen altijd zo gezond mogelijk te eten (geen suiker bijvoorbeeld) en dat gaat best goed, dus ik denk niet dat ik het ga uitproberen

Misschien wat kaneel erdoorheen?
_Lizzy_ schreef:Dan neem je het toch wat vaker? Kan me niet voorstellen dat je een tientonner word van een paar schudde buikjes! Gewoon lekker genieten van het leven joh, daar horen lekkere dingen nou eenmaal bij. En zooooo ongezond zijn ze nou ook weer niet, volgens sonja bakker is speculaas een goed tussendoortje haha
laten we haar alsjeblieft helemaal buiten de deur houden
eng mens met haar light muik en eierkoeken en ook nog eens structureel zwaar te weinig eten als je haar advies opvolgt......SB is evil
lukt me prima, ik ben namelijk een beetje overgevoelig voor suiker en een aantal andere zaken
me and sugar ain't friends