Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jett_ schreef:Ehm... Ronde vorm 27 cm doorsnee, het is een mix waar ik zelf nog 5 eieren en 35 ml water aan toe moet voegen en 330 gram biscuitmix. Op de verpakking staat 10 miniten mixen en dan 25 minuten in de oven op 175 graden! Mijn oven heeft wat kuren, dus ik bak wat langer en met folie over de taart, anders wordt ie zwart!
Lindas2 schreef:Heb weer een heule snelle vraag.. Ik weet dat het al heel vaak gevraagd is en ik heb het opgezocht maar nu staan er tegenstrijdige antwoorden.. Ik wil namelijk de taart zo in de vriezer doen.. Maar moet die in een pedaalemmerzak EN DAN in een taartdoos? Of JUIST ALLEEN in een taartdoos? Wat heeft de beste houdbaarheid? Alvast bedankt!
Valina schreef:Bij mij wel.![]()
Dus wat ik doe is de taart heel even zonder zak en zonder doos in de vriezer zetten, zodat het vocht/plakkerige een beetje aanvriest.
Half uurtje ofzo.
En daarná doe ik de zak erom.
Bij het ontdooien, DIRECT de zak eraf halen wanneer je de taart uit de vriezer haalt, want de taart gaat altijd wat condenseren en dan plakt de zak vast aan je fondant, met beschadigingen/vlekken als gevolg.
Jaime_ schreef:Misschien dat sommige mensen uit dit topic mij nog herkennen, ooit was ik een zeer drukke taartenbakster
Nu heb ik er helaas geen tijd meer voor, en doe daarom ook een deel van mijn spullen weg. Ik wil eerst bokkers de kans geven voordat ik het op marktplaats en het taartenforum zet.
Het zijn voornamelijk spullen om taartdummies te maken.
Als er geinteresseerden zijn wil ik de hele lijst spullen wel even opsommen en posten