Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Jessie schreef:Ik heb het thuis! Het smaakt erg goed en je kan er wel mee boetseren maar een hele taart bekleden heb ik nog niet geprobeerd
MMares schreef:Nu nog een idee vinden voor het boltaartje. Ik dacht aan een boltaartje bekleden met fondant en vullen met ofwel botercreme ofwel met bavarois maar heb geen idee welke smaak het beste zou gaan. Welk van de twee zou het 'luchtigste' zijn?
MMares schreef:Hmm, die zien er inderdaad heel lekker uit.
Bedankt, ik denk dat ik deze eens ga zoeken en maken.
Ja, ik dacht ook al dat beide teveel zou zijn
Voor de CC's ben ik er al dankzij Valina![]()
Ik ga er verschillende maken, gewone vanille CC's met fondant, dank enkele Muffins met chocolade en CC's met een lichte toets van Karamel(vroeger ooit geprobeerd en waren heel lekker)
Nu nog een idee vinden voor het boltaartje. Ik dacht aan een boltaartje bekleden met fondant en vullen met ofwel botercreme ofwel met bavarois maar heb geen idee welke smaak het beste zou gaan. Welk van de twee zou het 'luchtigste' zijn?
IngridB, en met wat vul ik dan het beste, botercreme of bavarois? Ik wil het geheel graag redelijk luchtig houden.
Lindas2 schreef:Ben nog een beetje aan het twijfelen over de website.. Er zijn veel mensen die vragen of ik foto's heb en willen wat meer informatie.
Denk dat een website dan wel handig is..
@ mayo en MM: zag dat jullie ook een eigen site hebben, hoe hebben jullie dat aangepakt?
IngridB schreef:Kreeg net te horen dat ik 30 zwarte pieten cc mag gaan maken voor het sinterklaasfeest.
Maar ze vroegen of de cc ook met biscuit gemaakt konden worden omdat ze het een droge hap vonden.
Zijn er nog meer die de cc van de mix een droge hap vinden? Ik vind ze zelf juist heerlijk![]()
Maar kan het wel cc met biscuitmix maken? Heb het nog nooit gedaan. Ja, het zal vast wel gaan, maar is dat
te doen en blijft het dan wel mooi in vorm? Mij lijkt het een stuk steviger om het met cc mix te doen.
Lindas2 schreef:Leuke taart chantaltje!
En draakjes zijn super schattig!
Ik ben er dan toch maar aangegaan.. Wat vinden jullie?![]()
http://lekkersvanlinda.webs.com/
Falona schreef:calypsoo schreef:Iemand de marsepein van de Lidl al uitgeprobeerd?
Ik heb hem zien liggen, maar verder niet naar gekeken. De relatief donkere kleur was voor mij een indicatie dat het waarschijnlijk de verkeerde verhouding is om taarten mee te bekleden.
calypsoo schreef:Het is 40 % amandel. De taartjes in mijn vorige post zijn er ook mee bekleed. Vind t fijne marsepein maar ietswat grof..