Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Antheman schreef:Ja! Warmte! Ook hier kriebelt het!
Ik ben aan het kijken wat ik nu, of in maart al kan zaaien. Dat worden tuinbonen, doperwten of peultjes, goudsbloem en misschien nog lathyrus.
Ik ga dinsdag op zadenjacht. Helaas zijn biologische zaden slecht te verkrijgen, heeft iemand een adres hiervoor?
Quir schreef:Wat voor groente/fruit kan je binnen in huis laten groeien?![]()
Mis namelijk dit jaar nog een tuin, maar lijkt me toch wel erg leuk om iets te laten groeien!
Antheman schreef:Ja! Warmte! Ook hier kriebelt het!
Ik ben aan het kijken wat ik nu, of in maart al kan zaaien. Dat worden tuinbonen, doperwten of peultjes, goudsbloem en misschien nog lathyrus.
Ik ga dinsdag op zadenjacht. Helaas zijn biologische zaden slecht te verkrijgen, heeft iemand een adres hiervoor?
ranna schreef:Antheman schreef:Ja! Warmte! Ook hier kriebelt het!
http://www.bolster.nl/
'Mijn' natuurwinkel verkoopt een beperkt aantal zaden en verder bestel ik oa via het net maar haal ook wel eens een zakje zaaigoed bij de doehetzelf zaak hoewel mijn voorkeur echt wel biologisch zaad is is het me wel overkomen dat ik wat vergeet te bestellen en om dan voor 1 zakje te bestellen vind ik niet praktisch.
Thats_Me schreef:Quir schreef:Wat voor groente/fruit kan je binnen in huis laten groeien?![]()
Mis namelijk dit jaar nog een tuin, maar lijkt me toch wel erg leuk om iets te laten groeien!
Er zijn verschillende dingen. Je kunt radijsjes kweken en uiteraard ook kruiden als bieslook, basilicum etc. Verder denk ik dat iets als balkontomaten het ook binnen wel goed zullen doen.
ranna schreef:Ik verklaar het officieel lente!!!!!!!
Precies een week nadat ik tomaten en paprikazaadjes in persbakjes heb gedaan en in de warme badkamer staan, steken de 2 soorten tomaten hun fragiele, witte stengeltjes boven de aarde uit
rebble schreef:ranna schreef:Ik verklaar het officieel lente!!!!!!!
Precies een week nadat ik tomaten en paprikazaadjes in persbakjes heb gedaan en in de warme badkamer staan, steken de 2 soorten tomaten hun fragiele, witte stengeltjes boven de aarde uit
Mis het Like! knopje!!!
Sonja_vR schreef:hier staan een 70 peperplantjes in de vensterbank en een 24 paprika's, als die nou te groot zijn voor de zaaibakken dan komen de tomaten aan de beurtik heb nu al plek te kort