Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anc schreef:Als jij trouwens het ultieme recept voor een cheesecake hebt, dan mag je die best in mijn pb inbox deponeren hoor
liloenstitch schreef:Leuk die dino's!
ben benieuwd hoe de tas zal lukken. Ik heb in de vriezer ook ngo een half 20 cm taartje. Bedoelt voor een tas, maar ga daar nu nog maar even over nadenken of dat wel echt zo'n goed idee is. Zou zonde zijn als hij instort.
dancertje schreef:nou het gaat erom dat ik chronisch ziek ben en de marsepein voor mij zo wie zo eraf laat.
ik kan dat gewoon niet aan met mijn alvleesklier lig dan namelijk in het ziekenhuis smeer ook af met een mengsel van poedersuiker en water.
had gehoopt dat er nog andere vullingen waren maar hellaas
Mayo schreef:liloenstitch schreef:Leuk die dino's!
ben benieuwd hoe de tas zal lukken. Ik heb in de vriezer ook ngo een half 20 cm taartje. Bedoelt voor een tas, maar ga daar nu nog maar even over nadenken of dat wel echt zo'n goed idee is. Zou zonde zijn als hij instort.
1 helft? Denk dat dat té flexibel is na het doorsnijden en dan ook nog rechtop zetten. Meestal wordt het van 2 halfjes tegen elkaar gemaakt.
Li_lee_yang schreef:Anc schreef:Als jij trouwens het ultieme recept voor een cheesecake hebt, dan mag je die best in mijn pb inbox deponeren hoor
Ik heb een boek gekregen voor mijn verjaardag waar een recept in staat. Ga het nu proberen, als die lekker word zal ik het recept online zetten
Maar vrees dat het nooit zo lekker wordt als de echte van de cheesecakefactory in amerika