Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Voor decoraties die uit moeten harden vind ik het fijn, maar voor bekleden niet. Al is het voordeel wel dat als je een scheurtje hebt en er een stukje oplegt of in propt je het zo weer strak kan vegen zonder dat je het nog ziet.
MamaMiesje schreef:Funcakes wordt niet hard
En w.b. het logo: ligt er een beetje aan hoe ingewikkeld het is?
dus dan maar zo.
Mayo schreef:prakkie schreef:Ik reken bij elk taartje een basistarief, wardoor ik dat "probleem" niet heb.
Mijn starttarief is € 5,= en daar komt € 1,50 pp bij.
Bij alleen een meptaartje betaal je die €5,= over alleen het meptaartje. Bestel je ook een gewone taart, dan reken ik die 85,= maar 1 keer en ben je dus relatief wat goedkoper uit (de klant dan)
Maar voor € 5,- ga je toch niet al dat werk doen van 1 meptaartje?
prakkie schreef:Nee, bij die €5,- komt nog de prijs pp.
Een boltaartje van 12cm doorsnede is voor 4 personen, dus komt zo'n meptaartje op €5,- + (4*1.50)= €11,=
Met een gewone taart erbij wordt het iets goedkoper, omdat die 5 euro per bestelling is en niet per taart.
Ja ik had gezegd dat het met een standaradvulling en een Hello Kitty puzzeltje erop € 15,- zou zijn. Maar ik weet niet of ik dat rendabel vind t.o.v. het werk wat erin gaat zitten. Al ben je natuurlijk een stuk minder lang bezig dan met een gewone taart. milou123 schreef:Maar marsepijn vinden we hier echt heel vies, dusja, dan blijft er niet veel over, toch?
Ik ga is vragen wat ze willen, met tekst of alleen het poppetje.