ik ben mezelf weer helemaal zat! Heb zelfs overwogen om te gaan Cambridgen omdat er toch minimaal 25 kg af moet maar dat durf ik denk ik toch niet aan

Dus dan maar terug naar kh-arm en South beach
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik had het niet verwacht van uien, aangezien die onder de groenten zoveel Kh bevatten.
maar goed, daarom maar 200 gr per dag.

denice schreef:Ow. Ik eet veel tomaten en paprika, haha. Achja, ik val af, dat is het belangrijkst toch?
Ik heb wel last van hoofdpijn, zou dat ermee te maken kunnen hebben?
Ik had maandag wel hoofdpijn, dinsdag nog een beetje en nu voel ik mij fit en geen honger 
of toch maar doen

! Sinds ik eiwitdieet doe, heb ik voor het eerst in 25 jaar niet kromgelegen van de kramp (al drie maanden)! Mijn rugklachten zijn ook na de feestdagen weer zo goed als weg, en mijn astmapompje heb ik in twee maanden tijd ook niet meer aangeraakt! Ik sta er versteld van, wat het met je lijf doet, als je eens ontgift wordt, eigenlijk zou iedereen dat eens moeten doen! Nog meer mensen hier met van die blije verhalen misschien?
Ik ben sinds maandag weer bezig en merk dan mijn huid schoner is geworden en mijn buik wat platter. Verder nog niet, maar ben pas net weer begonnen natuurlijk.