O: yoghurt met muesli T: glas versgeperste sinaasappelsap L: clubsandwich glas cola light T: appel T: ?? denk sinaasappel D: poging 3 tot salade deze week schiet niet echt op maar heb er vanavond wel erg trek in
zucht..heb zelfs 2de sinasappel erin nu..pfff *vol*
zometeen die reep nog.. dan gelukkig pas weer eten als ik thuis kom..na 2de rondje taxi..hihi
doom
Geplaatst: 09-07-09 14:19
Hoi meiden,
Ik was jullie ff kwijt, nieuw topic zie ik .. haha helemaal leuk!!
Hoe is het hier ?? Ik ben lekker op vakantie geweest en helaas ook wat aangekomen haha !! Maar zit alweer lekker aan de gezonde dingen, gaat helemaal goed komen en vinden jullie het erg dat ik voor strak in mijn bikini ga?? haha badpak draag ik haast niet
Laatst bijgewerkt door doom op 09-07-09 14:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik loop ook rustig in mijn blote kont in de sauna, dus met een bikini op het strand is al helemaal geen probleem
Pantykous
Geplaatst: 09-07-09 14:49
Gefeliciteerd met je papa Sanne!
Mijn nieuwe bikini is net binnen gekomen, zo even passen! Had geen fantastisch ontbijt, 2 vrienden bleven slapen dus we zijn naar de bakker gegaan.
9.30 Croissantje met boter en hagelslag. Kampioentje met boter en salami. Actimel. Kop thee 13.30 Biogarde kwark met zonnatura jam. Laatste croissantje met achterham 15.30 Fruit 18.30 ? 21.00 Kwark
O: bakje yoghurt met muslie, geen suiker T: was laat wakker. L: Tosti ham kaas. T: muslie reep A: rijst met gehakt sperzibonen en rode paprika in een state sausje.
Had op zich al wel moeite om me lunch naarbinnen te krijgen en net die reep ook, wordt al bekand misselijk bij de gedachte..... :S Dus ja, het is weinig.
Ik zag Katja's post en ik dacht, ik heb wat gemist.
Wat heb jij het slecht Siz. Ziet er niet uit. Verpauperd zooitje. Kom maar gewoon weer terug hierheen. Omdat ik je mag, wil ik de zaken dan wel waarnemen voor je
@iedereen die het over kaas had. Ik mag geen gesmolten kaas meer vanwege mijn maagband, kan blijven kleven of zoiets? Ik snap het niet helemaal. Ik eet het heeeel af en toe, tosti ofzo, maar eet dan wel extra rustig. @Sanne, beterschap @Sizzy, super dat het gesprek zo goed ging Leuke foto’s! @WCF, spannend @Marloez, welkom terug als het minder gaat, zijn we er uiteraard ook voor je! @Ingrid, super dat je zo geslaagd bent @Gail, lekker en gezond @Doom, welkom terug @Eva, ga zo in je topic kijken
Vanmorgen heerlijk gereden. Ze galoppeerde weer rustig, trots op mijn meisje! Ze springt alleen vaak rechts verkeerd aan. Dit keer ging ze in 1x goed, en opeens draafde we weer, dus ging opnieuw aanspringen was eerste keer fout daarna goed, maar toch.. ik probeer haar naar binnen te laten kijken en op tijd aan te springen in de hoek, maar vind het lastig. Vooral omdat ik het niet zie, dus ben gewoon soms net een til te laat/vroeg om aan te springen. Tijdens les gaat dit meestal goed, omdat mijn instructrice dan aangeeft wanneer ik mijn been naar achteren moet doen enz.
En natuurlijk.. vandaag weer een buikpijn/misselijkheids aanval gehad. was niet fijn. Gelukkig was ik al van Madeira af.
Vanmiddag ook prik gehad, werd dit keer niet duizelig/misselijk/bleek/ziek maar brandde wel even, toen ze de vloeistof erin spoot. Nouja deed verder gelukkig geen pijn!
*Heb fobie voor naalden opgelopen toen ik klein was. Werd vaker geprikt dan een gemiddeld kind, allemaal onderzoeken voor die rot ogen.