Zonder mixer gaat het denk ik niet lukken, mijn mixer heeft er zelfs al moeite mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NieneWiep schreef:Gewoon kleurstof erdoorheen mixen.
Zonder mixer gaat het denk ik niet lukken, mijn mixer heeft er zelfs al moeite mee.
ladyisabelle schreef:Kaisa schreef:Lizz schreef:Kaisa dan moet je een bakblik gebruiken voor cupcakes
Heb je daar een voorbeeldje van? Want in die papieren dingen ging het opzich goed, maar niet helemaal netjes.
http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DN
Beetje naar benenden scrollen.
Brittol schreef:Hallo!
Ik heb even een vraagje. Ga binnekort een taart maken en die wil ik decoreren met witte chocola (smelten en dan besmeren), maar nu is mijn vraag: Moet ik de chocolade dan hard laten worden of moet het juist zacht blijven? En kan ik gewoon een blok witte chocolade kopen (geen speciale poespas ofzo)?
En als hij zeg maar hard moet worden, moet ik hem dan in de koelkast zetten om af te laten koelen?
Alvast bedankt
Mocca schreef:Kaisa, net zoveel als je in een papieren cup doet?
Tot iets onder de rand dus.
Je kan het beste de papieren vormpjes in het bakblik doen, dan vervormen ze niet en gaan de cupcakes makkelijk uit de vorm.
Elan schreef:Wat misschien lekker is om te gebruiken in jullie taartjes is toffee, wat makkelijk te maken is door een blik gecondenseerde melk tot caramel te koken (blik in een pan plaatsen, langzaam aan de kook laten komen, 2 uur laten koken, gas afzetten en laten terugkoelen (afblijven, vacuüm!)) en klaar is je smeerbare en lekkere toffee!
Moon schreef:Oeeh die ziet er heerlijk uit