Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik had vandaag mijn eerste dag op mijn nieuwe werk, het was leuk! Mijn werk op de manege heb ik vandaag beeindigd, die mensen hebben een hele nare instelling zeg! Had er gewoon geen zin meer in!
)

Myra schreef:O: 300ml. magere melk + 20g. brinta, 5 noten
25 min fietsen
T: appel
L: 2 vboterham + rookvlees, 10 aardbeien
gym: capoeira
25 min fietsen
T: onbekend
A: onbekend
T: onbekend
myra, dank u 

Nog een halve en dan kan ik weer door.
Ik ga zo even in je profiel spieken of er staat hoe oud je bent geworden. 
Ik lust het dus ECHT niet..
Evenals mayo en slagroom... Ik eet dus totaal geen boter.

Straks paardjes buiten zetten. ( Moet er 5 vandaag.
) en dan naar school.
Gaan jullie nog wat leuks doen? 
Zien?
Ben de middelste.
Sta er een beetje te blij op.
sokje87 schreef:Aaaaah, wat een schatje
Ascot schreef:Meld zich *
Vind mezelf ook te dik.
1, 58 en 38 Kilo
ukje schreef:Ascot schreef:Meld zich *
Vind mezelf ook te dik.
1, 58 en 38 Kilo
schrikt hiervan, jij moet eerder aankomen dan afvallen.
het is gewoon verhouding lengte met gewicht.
Al klopt dat ookniet altijd, want spieren zijn zwaarder dan vet en je kan dus heel gespierd zijn en een hoog bmi hebben, maar toch een laag vetpercentage hebben. :_ Toch is het bmi een aardig goede maatstaf. 
Liedje schreef:BMi is niet zo moeilijk.het is gewoon verhouding lengte met gewicht.
Al klopt dat ookniet altijd, want spieren zijn zwaarder dan vet en je kan dus heel gespierd zijn en een hoog bmi hebben, maar toch een laag vetpercentage hebben. :_ Toch is het bmi een aardig goede maatstaf.
Scarlet: Succes!

En hoelang deden jullie erover? RicardoOpa schreef:Hoeveel zijn jullie iegenlijk al afgevallen bij elkaar?En hoelang deden jullie erover?
Maar dat komt omdat ik niet sport. Ik kan blijkbaar zo goed eten als ik wil, maar er gaat niks af als ik niet sport. Als ik daarentegen elke dag sport kan ik eten wat ik wil. Alleen dat elke dag sporten he... da's een beetje een probleem