. Ik had gewoon melk en kiwi en banaan gemixt, maar het smaakte helemaal nergens naar
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik had gewoon melk en kiwi en banaan gemixt, maar het smaakte helemaal nergens naar
. 

Ilse schreef:O: Grote kom Fruit 'n Fiber met magere melk, plakje ontbijtkoek, Yakult light
T: Plakje ontbijtkoek, 250 ml. optimel drink
L: Bruin paninitje met veel kaas, sla, tomaat komkommer, en 1 bruine bol 'droog'
T: Pruim, Cup a Soup oid.
D: ?
Jamy schreef:Ik heb het ff gemist Annetje, wat is er aan de hand dan?
Ik moest meteen denken aan het topic van Laura 'Wat te weinig eten met je doet.' Tja, ik ben het levende voorbeeld.

Humphrey schreef:Met yoghurt? Maar dan wordt het toch een dikke, niet-drinkbare brij?
Wat is volgens jou dan een lekker smoothie-recept spetterlover?

Het goot niet, maar sputterde wel en daar wordt je aardig nat van. Maar goed, toch een half uurtje gereden. Stelde niks voor, alleen maar gegymnasticeerd in stap, moet weer opbouwen na de vakantie, dus veel heb ik niet verbrand.

)Ilse schreef:O: Grote kom Fruit 'n Fiber met magere melk, plakje ontbijtkoek, Yakult light
T: Plakje ontbijtkoek, 250 ml. optimel drink
L: Bruin paninitje met veel kaas, sla, tomaat komkommer, en 1 bruine bol 'droog'
T: Pruim, magere yoghurt met 1el Brinta, Between Free
D: Kibbelingen (+ cocktailsaus), stokbrood en lekker gevulde sla. Als toetje iets van fruit denk ik.
...) en vandaag een mega-balansdag.
!
!
...
!
En nu liggen er nog 3 speculaasjes naast me... Sinds ik me heb gemeld in dit topic gaat het fout, goede eerste indruk
sokje87 schreef:Maar wil jij dan minder met de hoeveelheid voedsel die je eet Syl?
!
! Humphrey schreef:Planning:
O: Ontbijtgranen met activia yoghurt, glas sinaas
T: Vieze smoothie, pakje Lu-ontbijtkoekjes
L: Pasta met tonijn, broccoli en boursin
T: pakje Lu-ontbijtkoekjes (oeps, ik ben verslaafd aan die dingen)
D: Twee geroosterde boterhammen met kaas en tomaat

Alles wat er qua water of thee ingaat, moet er binnen een half uur weer uit (In de vorm van RENNNEN! Ik sta op KNAPPEN!
)