Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nessa

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 19:47

Oh bakker bart heeft de ophaaltijd vervroegd. Zouden ze eerder dichtgaan?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:02

Zo mijn pakket opgehaald.wat omgewisseld met andere tas. Daar zit nu een pokebowl in. In ruil voor gedroogde tomaten in olie mjum. Twee dingen kunnen morgen naar iemand. Foto komt thuis wel. Alleen mogelijk wat fout gegaan met bonnen aantal. Leuk gesprek met bedrijfsleider

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:10

Ik kreeg het derde broodje er ook voor vertrek nog bij in de tas. Zo van 'daar komt toch niemand meer voor'.
Ik vind de medewerkers altijd zo enorm enthousiast erover hier. Bij Nollen en de shell zijn ze echt altijd super vriendelijk. Bakker Bart Oldenzaal voel ik me altijd ongemakkelijk. Ze zetten de tas al voor je neus als je nog niet eens wat gezegd heb (Zie ik er zo verdwaald uit?) en vervolgens verwachten ze in vijf seconden die app eigenlijk al voor hun neus te hebben terwijl je amper een zin hebt gesproken. _O-

Klinkt wel als leuke pakketten karuna! Ik ga even terug lezen waar dit was. Handig dat je dan nog kan omruilen. Gesprek gehad over tgtg?

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:11

karuna schreef:
Ah leuk bosje. <3 Wat heb je daarvoor betaald? Ik kijk vaak ook bij de afgeprijsde planten en bloemen in supermarkt. Kunnen vaak nog dagen mee

€4,99 :j meeste zitten nog dicht

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:38

Onder andere. Heb tijd bij verkoopkantoor edah gewerkt ook en jaren kassa en vullen bij spar in dorp, edah en coop. Weet dus van achter de schermen. Fijne man die eerder op andere manier zijn stickertjes op internet zette. Hij schat verlies in adv derving, even uitvissen dus hoeveel paketten hij kwijt kan.

Pakket was nog groter, enige wat lastig is is de snijworst. Die is van vandaag maar met rode biet, overbuurvrouw griep dus die eet niks nu. :(:)

Echt veel dus. Fruit gaat op vanavond als toetje. De blauwe bessen zijn een extraatje. Zaten er niet bij maar in kantine ivm paar slechte besjes. Aan de praat dus die kwamen tevoorschijn. de salade mag ik zonder de geitenkaas. (Die is vers en morgen naar gv terug met de andere melkdingen die van vandaag of morgen of zaterdag zijn :j ) Ga ik zo eten met de tomaatjes, De hamburgers vriezer in (zijn vers dus kunnen invriezen mooi) met de boontjes. Snijworst kijken wat ik mee doe is met rode biet. Fikjes blij mee maken denk ik. Hamburgers en salade en tomaten koop ik vaker. De yoghurt en kwark koopt gv vaak.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door karuna op 24-01-19 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 20:47

Mooi pakketje. Snap alleen je tekst niet zo goed. Niet alles staat op de foto bedoel je?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:49

Jawel, was alleen meer dan ik dacht bij het tikken van het eerste bericht :P had even copy paste gedaan van naar iemand anders. Alleen de zwarte bessen horen er officieel niet bij :+

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:51

Snijworst gewoon in de vriezer gooien.. en het kan de datum van vandaag wel hebben maar kan nog prima daarna gegeten worden

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:53

Maar die mag ik niet hebben. Zou ik die mee terug slepen is het vriezer in uit ontdooien onderweg. Overleg vanavond even. Gv heeft stortbeton maag en collegas ook :P anders is dat voor de pillen van een van de honden. Ook geen ramp. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:55

ChantalSmook schreef:
Mooi pakketje. Snap alleen je tekst niet zo goed. Niet alles staat op de foto bedoel je?

Ik dacht dat dat aan mij lag. Het is een lang (imo in dit topic overbodig) verhaal met onvolledige zinnen. Leuk om het pakket te laten zien, maar alle overige info hoeft wat mij betreft echt niet over wie wanneer waar is of zieke buurvrouwen.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 20:57

karuna schreef:
Maar die mag ik niet hebben. Zou ik die mee terug slepen is het vriezer in uit ontdooien onderweg. Overleg vanavond even. Gv heeft stortbeton maag en collegas ook :P anders is dat voor de pillen van een van de honden. Ook geen ramp. :Y)

Aah Oke dat had ik niet begrepen.. mijn keuze zou het overigens niet zijn om het aan de honden te geven maar dat is een eigen keus haha

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:03

Lief dagboek.... :=

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:05

:+

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:06

Ha. Het was inderdaad fout gegaan met de bonnen :=. Dus ik mocht voor 15 euro aan afgeprijsde artikelen uitzoeken :D Zo’n geweldig pakket dus nu :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-19 21:11

Hhilde schreef:
Ha. Het was inderdaad fout gegaan met de bonnen :=. Dus ik mocht voor 15 euro aan afgeprijsde artikelen uitzoeken :D Zo’n geweldig pakket dus nu :)

Dat is een leuke mazzel!
Ik moet zo nog mijn fietsje op de kou in. Brrrrr haha

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:12

Hhilde schreef:

Dat is ook leuk :Y)

Ik heb toch nog een bon gekocht voor de bakker morgen. Vriezer is bijna vol maar de verleiding was te groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:15

ChantalSmook schreef:
Hhilde schreef:

Dat is een leuke mazzel!
Ik moet zo nog mijn fietsje op de kou in. Brrrrr haha

Dat is mooi opgelost!
Ohww succes :brr: hopelijk is het de moeite waard!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:16

Ah benieuwd wat je gekozen hebt. Lag nog genoeg moois in de winkel :D

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 21:17

lieveli schreef:
Lief dagboek.... :=

Idd _/-\o_
“Droogkloot ben je toch ook! :')

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:00

Goh t zal aan mij liggen dan dat ik het prima kan lezen. En de vermelding van de zieke buurvrouw snap ik ook, omdat Karuna eerder had aangegeven dat overbuurvrouw erg krap bij kas zat en dus zeker bij zou zijn met wat Karuna zelf niet kon gebruiken. Vind een paar reacties erop dan ook nogal flauw.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:07

karuna schreef:
Ah benieuwd wat je gekozen hebt. Lag nog genoeg moois in de winkel :D

Een bruin brood, drie croissantjes, drie harde broodjes, een pak blanke vla, een maaltijdsalade geitenkaas, een lunchsalade met pasta en pesto en groenten met dip. Heel blij mee :) Mijn vriend had het andere (wel klaargezette) pakket en daar heb ik de vegetarische pokebowl uit. Kan weer even vooruit :)

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:07

Wij hebben weer een mooi pakket van bakker bart!

- 2 hele broden
- 5 grote kaasstengels
- 4 zoetige broodjes (we hebben geen idee wat het is)
- 2 chocolade broodjes
- 6 kaiser bollen
- 2 donkere stokbroodjes met cranberry denk ik
- 1 triangel met rozijnen

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:09

Ik ga voor zaterdag ook maar eens proberen een box bij bakker bart te krijgen! De enige bakker hier soort van in de buurt dus ik ben benieuwd

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:10

Ik hoop elke keer op kaasstengels als ik bij Bakker Bart iets ga halen, maar tot nu toe helaas steeds pech _O- Die kaasstengels zijn zooo lekker!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 22:10

Goh dat zou eigenlijk ideaal zijn zeg, als je gewoon voor een bepaalde waarde kon kiezen uit producten die over zijn. Alleen dan wil iedereen eerste zijn natuurlijk en krijg je alsnog ruzie. Niet ideaal dus, maar t zou wel leuk zijn haha.

@Ghostattack, daarom blijven ze waarschijnlijk ook nooit over _O-