phormicola schreef:
Gefeliciteerd, wat een zware bevalling zeg. Hopelijk mogen jullie gauw naar huis.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xNathaliee schreef:Vandaag een soort cheatdagje *yeey* wil wel kijken hoeveel calorieen ik inneem dus ga het wel bijhouden.
O: 2 snee spelt desem met 2 gekookte eieren (alleen eiwit)
T: 2 plakken grilworst en een appel
L: magere kwark met whey, muesli en havermout
B: krachttraining
T: raw cacao smoothie van amandelmelk, raw cacao poeder, maca poeder en een banaan
A: witte rijst met paksoi en gesudderde speklapjes
T: popcorn bij de bios
D: water en thee
Zit zonder de popcorn op 1736 kcal.
Weet iemand hoeveel gram zo'n middelpopcorn van jimmy's is? Ik kon op internet alleen een kleine bak vinden van 55 gram.
Kiwipitje schreef:Gefeliciteerd Phor!
Om het te vieren heb ik een zak chocolade pepernoten à 1.200 calorieën opgevreten
Edit: voor de mensen die ervan overtuigd zijn zichzelf te moeten uithongeren voor een plattere buik / mindere drilbillen / een paar kilo eraf.. zie mijn instagram. Heb daar een progress pic op gezet van december tot nu. Heb aan het begin wel mijn ontbijt / lunch (vrijwel nooit beide) vervangen door een shake maar ben er altijd bij blijven eten (tussendoortjes etc en niet alleen een komkommer erbij). Daarna ben ik steeds hoger in calorieën gaan zitten. Hiernaast heb ik krachttraining gedaan en hardlopen.
EsterW schreef:O: magere kwark met 7-granenvlokken en een handvol noten en rozijnen, klein appeltje
T: bakje frambozen, zo lekker!
L: een avocado, een peer en een reusachtige chocolade brownie ter ere van m'n verjaardag! Jum
T: weet nog niet niets uiteindelijk, veel langer op stal gebleven dan gedacht
A: iets met spinazie, die moet op.werd een spinazie-taartje uit de oven met uitjes, knoflook, pijnboompitjes, geitenkaas en gewone kaas
T: paar blokjes pure chocola, en toen nog een paar blokjes en toen nog een paar...
xNathaliee schreef:xNathaliee schreef:Vandaag een soort cheatdagje *yeey* wil wel kijken hoeveel calorieen ik inneem dus ga het wel bijhouden.
O: 2 snee spelt desem met 2 gekookte eieren (alleen eiwit)
T: 2 plakken grilworst en een appel
L: magere kwark met whey, muesli en havermout
B:krachttraining
T: raw cacao smoothie van amandelmelk, raw cacao poeder, maca poeder en een banaan
A: witte rijst met paksoi en gesudderde speklapjes
T: popcorn bij de bios en 2 wijn en een halve kipcorn en wat patatjes
D: water en thee
Zit zonder de popcorn op 1736 kcal.
Weet iemand hoeveel gram zo'n middelpopcorn van jimmy's is? Ik kon op internet alleen een kleine bak vinden van 55 gram.
Magere kwark ipv halfvolle, wel even wennen.