Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb die taart nog nooit gemaakt, maar het is duidelijk een aanrader!
Ik weet eigenlijk niet meer precies welk recept ik gebruikt heb. Maar ik heb gewoon een willekeurig appeltaart recept gebruikt en daar een willekeurig speculaasdeeg overheen gelegd.

Laurabram schreef:Wat doe je precies met die suikerpasta Moonfish? Kun je daar ook die kanten randen mee maken?
Volgens mij hebben wij geen Welkoop in de buurt.
Benieuwd naar de foto's SF.
Bij de Makro hadden ze die nieuwe bakmixen van Funcakes nog niet trouwens.
Heb wel al wit voorgekleurde marsepein meegenomen ipv die gelige. Ik houd toch meer van pasteltinten en wit kleurt dan makkelijker dan dat gele.

Ze smaken nog steeds prima maar ik had gehoopt dat het meer als after eight zou smaken. http://www.mijnzoetebesluit.blogspot.nl ... okjes.html
Dus nu is het cheesecake met kruimels erin. 

Maar nou moet ik zeggen dat wij hier in huis voornamelijk vertrouwen op onze neus en niet op de houdbaarheidsdatum. Ik heb laatst cc's gemaakt met speculaaskruiden die in 2002 al over de datum waren. Smaakten prima.
't Is droog spul ja?
Ben sinds gister verkouden, en nu is dus mijn smaakzintuig in coma, zucht. Niet leuk! Ik kom de keuken in omdat hij klaar was, komt ook me huisgenoot eraan. "Wat ruikt het hier lekkerrrr!" Gelukkig ruikt die dus lekker, want voor mij is alles blanco.