Sushi deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KMF

Re: Sushi deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:22

Jans ben je wel eens bij takumi geweest?

Die boom in het midden is mooi he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:36

Ik ben nog niet bij Takumi geweest. Heb nu wel twee Groupons. Eentje om te testen en als het bevalt dan toch daar O&N doen. Als die bon dan geldig is; er staat niet op feestdagen. Maar oudjaarsdag is geen feestdag :n

Ik heb alleen even door de etalage gespiekt bij Sumo, maar inderdaad, die boom <3

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:49

Gisteren sushi afgehaald met de Groupon bon bij Sushi Today :9

Ik twijfel om de Groupon aan te schaffen van Takumi, de prijs is prima, maar ik vind de kaart best beperkt eigenlijk. Mijn vriend lust van vis alleen krab en rivierkreeft, maar er is echt heel veel vis, maar weinig met krab of rivierkreeft. Ook de rest is beperkt. Er zijn minder keuzes dan bij Sumo of Sushi Today etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:28

Krab/rivierkreeft is sowieso zeldzaam toch?

Wij gaan woensdag al :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:35

Ik zit ook te kijken voor de groupon van takumi. We twijfelen nu tussen takumi, goya in Nieuwegein of toch sushi today. Wat raden jullie aan?

Jewey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:39

Ik kom even binnenvallen! :wave: Ben twee weken geleden bij Takumi in Utrecht geweest en vind het echt een absolute afrader. Het begon al niet goed met de bediening, zelf vragen om kaart en drinken e.d. De nori was erg taai en de grill gerechten, zonder uitzondering, vet te noemen. Nee, voor ons niet weer! :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:01

Recensies die ik lees zijn opzich wel prima. En nu ongeveer 50% korting dus wel de moeite waard om te proberen :j

Ik zou naar Sushi2day gaan Micha. Daar heb je toetjesbuffet :9 of de Groupon voor Takumi.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:03

Ja daar ging onze voorkeur ookal naar uit :j de Groupon is misschien leuk voor een andere keer maar nu is het voor oud en nieuw omdat we dan een weekend weg zijn en we dan sowieso een goede willen.
Thanks!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:09

:j ik wil ook Takumi eerst zelf geprobeert hebben voor ik met oud en nieuw wil reserveren.

Anders wordt het of Sumo in het centrum (heel knus) of Sushi2Day met oudjaarsdag :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:38

Ons plan is ook oudjaarsdag dus misschien tot dan _O-
Sumo is ook leuk/lekker maar wij gaan al altijd naar Sumo Breda dus willen eens wat anders.

Waar ik al een tijdje aan zit te denken is kunnen we niet een stuk met recensies maken? Nu staan de restaurants mooi in de OP maar is het heel lastig om te zoeken naar recensies binnen het topic. En op de een of andere manier 'vertrouw' ik meer op de mening van bokkers dan die van Iens of Eetnu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:52

Iens vind ik echt heel betrouwbaar :j daar schrijf ik zelf ook voor :+

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:08

Ik ook :j ik zie dat ik niet echt duidelijk heb verwoord wat ik bedoelde. Ik weet van de bokkers in dit topic dat ze vaker sushi eten en dat het niet iets eenmaligs is en 'verstand' er van hebben. Bij de iens beoordeling is dat niet/lastig te zien. Of dat de mensen gewoon niet van sushi houden, of juist snel tevreden zijn met slechte kwaliteit. Ik hoop dat ik het nu duidelijker verwoord heb.

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:11

Is hier weleens iemand naar happy sushi in Rotterdam geweest?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:11

Happy Sushi is mijn favoriet :j

odenxia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:24

Hoorde van een collega dat hij goed is en met een lopende band. Wil dat ook wel een keer meemaken.
Lijkt me best leuk, alleen word het denk ik erg duur aangezien het per bordje afgerekend word of valt dat wel mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:40

Nouja je moet je niet helemaal te pletter eten zoals vaak bij All you can eat. Want dan krijg je een flinke rekening :D

Wij hebben meestal zes bordjes per persoon. :j

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:48

Jans schreef:
Nouja je moet je niet helemaal te pletter eten zoals vaak bij All you can eat. Want dan krijg je een flinke rekening :D

Wij hebben meestal zes bordjes per persoon. :j

Had laatst uitgerekend wat wij met 2 personen kwijt zouden zijn bij Genki. Hadden 4 rondes besteld en niet alle rondes 5 gerechtjes.
Zouden excl drinken 115E kwijt geweest zijn :) hebben 40 betaald excl.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:56

Jans, Sumo utrecht is niet heel knus hoor haha. Lijkt zo door het raam, maar binnen (weet niet of je ooit wel s in de monza geweest bent) is een redelijke zaal. Niet zo knus als in Amsterdam vind ik in ieder geval. Ga nog steeds liever naar sushi today :j

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:14

Ik ga zondag sushi eten in Alkmaar (weet niet waar) met twee collega's, ben benieuwd of het kan tippen aan de Tokyo in Amsterdam!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:54

Jans schreef:
Krab/rivierkreeft is sowieso zeldzaam toch?

Wij gaan woensdag al :D

Krab niet hoor, dat zit in meerdere sushi's. Rivierkreeft geen idee, maar dat zat meer in de melding dat dat een van de weinige zwemdingen is wat hij lust :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:56

Is niet echte krab toch? Maar Surimi? Dat zie ik ook niet bij heel veel zaken hoor :D Ja in die rolletjes en op zo'n hoopje rijst :j :D

Ooww is het al woensdag? :+

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 17:58

Surimi/krab word als hetzelfde gezien. Meestal als je krab besteld in een restaurant krijg je gewoon surimi. Tenzij het je hoofdgerecht is.

Sushi Today en Sumo in Utrecht zijn prima :j Goya ga ik zaterdag testen, Takumi geen idee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:06

Ik ga woensdag naar Takumi :j

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 01:18

Nou, ik ben dus vorige week voor het eerst sushi gaan eten in een restaurant en nu heb ik er een verslaving bij :9

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 07:54

Ik ga vanavond naar Shabu Shabu bij de Kuip. Iemand daar al eens geweest? Moet nog reserveren dus anders kunnen we nog veranderen :+