Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben twee weken geleden bij Takumi in Utrecht geweest en vind het echt een absolute afrader. Het begon al niet goed met de bediening, zelf vragen om kaart en drinken e.d. De nori was erg taai en de grill gerechten, zonder uitzondering, vet te noemen. Nee, voor ons niet weer!
de Groupon is misschien leuk voor een andere keer maar nu is het voor oud en nieuw omdat we dan een weekend weg zijn en we dan sowieso een goede willen.
ik wil ook Takumi eerst zelf geprobeert hebben voor ik met oud en nieuw wil reserveren.
daar schrijf ik zelf ook voor
ik zie dat ik niet echt duidelijk heb verwoord wat ik bedoelde. Ik weet van de bokkers in dit topic dat ze vaker sushi eten en dat het niet iets eenmaligs is en 'verstand' er van hebben. Bij de iens beoordeling is dat niet/lastig te zien. Of dat de mensen gewoon niet van sushi houden, of juist snel tevreden zijn met slechte kwaliteit. Ik hoop dat ik het nu duidelijker verwoord heb.

Jans schreef:Nouja je moet je niet helemaal te pletter eten zoals vaak bij All you can eat. Want dan krijg je een flinke rekening
Wij hebben meestal zes bordjes per persoon.
hebben 40 betaald excl.
Ja in die rolletjes en op zo'n hoopje rijst