Een tijdje terug had iemand hier een recept geplaatst van mueslirepen geloof ik? Weet iemand nog waar dat staat? Wil dat ook graag eens proberen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Appelmoes_11 schreef:Wacht, yogonaise is met yoghurt? Ik dacht dat het met yoghi was, jeweetwel, die mierzoete fabrieksroze aardbeidrank... ik vond het al raar dat mensen daar mayonaise mee gingen maken![]()
![]()
Jeetje, wat een opheldering
Haha, nouja, gelukkig ben je er achter gekomen.

Phormicola wat is deez! We zaten toch in de veganshizzle together jeweetzelluf. 
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 9827_n.jpg
Kunnen we het niet omdopen naar gezond én lekker?

De saus heb ik een keer eerder gemaakt maar veel te veel gemaakt dus ingevroren. Ook de tortillia's komen uit de vriezer, die vries ik altijd in als ik over hou, super handig! En zelfs de geraspte kaas ligt in de vriezer.
Lekker heel veel groente en fruit, vooral in de blender gooien. En vooruit, na het sporten mag er 100 gr kortgekookte kriel bij
(Denkt aan die keer toen ik een poging deed de courgettesoep glad te maken in de blender, hete vloeistof dat geen kant opkan behalve door dat ienieminiegaatje in de deksel.. hoppa hele keuken onder en wat brandblaartjes rijker.
) Dus ik wil ook zeker nog een keer een staafmixer halen, zijn niet zo duur toch? Iemand nog een goeie tip waar ik hem moet halen?