En ik heb schuimpjes gemaakt:D Wilde eigenlijk cakepops maken, maar ik heb geen stokjes haha
Je had ze ook zonder stokjes kunnen maken Heb je een bonbon
Kinke
Geplaatst: 18-05-12 17:03
IngridB schreef:
Hé hoe kan dat nou, het water loopt zo m'n mond uit
Geen idee Gewoon gemakkelijke cake, met mix van de Bakzolder
benangelique
Geplaatst: 18-05-12 17:04
Die olifant is geweldig! Die onthoud ik!
Die piemel is netjes toch,, niet ordinair of vulgair. Ben benieuwd wat ze er van vinden hi hi
Pffff, stond vanochtend in half 7 al biscuit te mixen omdat we de tuin zouden doen vandaag en vriendinnetje vanavond komt bekleden. Ze gaat met mijn aanwijzingen een minnie mouse taart maken icm een fiets hi hi. Taart wordt voor zowel haar 4 jarige dochter als 70 jarige vader
Even wat complimentjes droppen hoor. Ik bekijk de decoratie taarten topics al vanaf een van de eerste topics mee. Prachtig taarten zie ik altijd voorbij komen. Mijn compilimenten. Ik ga er altijd uitgebreid voor zitten om het topic weer eens door te kijken.
Ik had voor een abonnement zitten kijken dus vandaar
Patriciavt
Geplaatst: 18-05-12 21:29
Daisy je olifantje is zooo leuk
Dancertje, leuk gedaan je taart hihi!
meggiemeg, dat is wel een beetje raar... Daar zou ik idd even over bellen Oh, al gemaild zie ik, nette mail terug
Ik had gisteren een klein taartje gemaakt voor vader van een vriendinnetje die 50 is geworden (en van bier houdt ) had niet zo heel veel tijd dus kon niet veel met details... Had woensdag biscuit gebakken en em gevuld (zijn 2x 15cm's op elkaar) en afgesmeerd, donderdag in 2 uur bekleed en versierd.
Geen hoogstandje, maar vind em wel leuk Is m'n 1e 3D taart(je)
Tnx Handvat is niet supermooi... Maar had die niet van tevoren kunnen maken dus moest met fondant dat niet was uitgehard dat maken.. Heb er uiteindelijk een rietje in gedaan en spaghetti IN het rietje zodat het stevig in de taart kon worden gestoken
Nou meiden er is weer flink geknutseld zeg. De Olifant is echt heel erg schattig. Piemeltaart is erg netjes, maar je zal het krijgen he, sta je toch wel even van te kijken, of niet dan! Patries wat maak je toch een creatieve dingen, super!
Fnanne
Geplaatst: 19-05-12 09:36
*kruipt ook weer even uit de meeleesmodus*
Vind de olifant echt geweldig! De piemeltaart ook, al sta je dan wel even te kijken Patricia: die is ook echt guitig! Taart die een lach op je gezicht tovert
De afgelopen tijd weinig tijd gehad om aan de slag te gaan; 30 april zijn we pappa en mamma geworden van Floortje dus druk met een heleboel dingen behalve creatief in de keuken zijn. Gelukkig had ik een voorraadje kraamhapjes in de vriezer, maar die waren snel op. Dus inmiddels weer wat tijd gevonden en aan de slag gegaan
CC's:
En een kraamtaart -om in de sfeer te blijven-
Gevuld met de verse aardbeienmousse van DLT. Die is echt héérlijk!!
wonderworst_
Geplaatst: 19-05-12 10:10
nadat ik heel lang gewoon alleen maar met jullie heb meegelezen en me heb verwonderd over de prachtige taarten die jullie maken. heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb voor me moeder der verjaardag een pigs in the mud gemaakt met aftereight vulling. ik moet zeggen de eerste keer een taart maken is me zeer goed bevallen.. ik vond de biggetjes van marsepein ook erg goed gelukt... ik heb nu niet echt een hele goede foto maar bij deze wilde ik toch trots even het resultaat laten zien en ik vond het zo leuk dat ik zeker weten binnenkort weer een taart ga maken...
tadaa :
detail:
IngridB
Geplaatst: 19-05-12 10:41
Gefeliciteerd Fnanne met jullie dochtertje en nu weer lekker aan t bakken hé