Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lindas2 schreef:Heb weer een heule snelle vraag.. Ik weet dat het al heel vaak gevraagd is en ik heb het opgezocht maar nu staan er tegenstrijdige antwoorden.. Ik wil namelijk de taart zo in de vriezer doen.. Maar moet die in een pedaalemmerzak EN DAN in een taartdoos? Of JUIST ALLEEN in een taartdoos? Wat heeft de beste houdbaarheid? Alvast bedankt!
benangelique schreef:Alleen een zak, de doos voegt niets toe. De zak plakt niet aan je taart
meggiemeg schreef:Als je ze neutraal wilt houden kan je gewoon mix voor cupcakes gebruiken en daar de balletjes mee bakken. Wil je wat anders dan kan je ook een cake bakken met elke smaak die je lekker vind, als de cake niet klef genoeg is om balletjes mee te maken kan je dat eventueel met wat botercreme doen. Als ik ze met de hand draai pak ik 20 gram cake per bolletje.
Wat ik zelf de fijnste chocolade vind is die van Swiss en als je chocolade voor het smelten neemt uit een zakje (drops) dan vind ik die van babycakes de fijnste.
Je kan ze overal mee versieren. Is erg leuk om te doen en verslavend, maar ja dat zijn de cc's en de taarten ook...
Taffje schreef:meggiemeg schreef:Als je ze neutraal wilt houden kan je gewoon mix voor cupcakes gebruiken en daar de balletjes mee bakken. Wil je wat anders dan kan je ook een cake bakken met elke smaak die je lekker vind, als de cake niet klef genoeg is om balletjes mee te maken kan je dat eventueel met wat botercreme doen. Als ik ze met de hand draai pak ik 20 gram cake per bolletje.
Wat ik zelf de fijnste chocolade vind is die van Swiss en als je chocolade voor het smelten neemt uit een zakje (drops) dan vind ik die van babycakes de fijnste.
Je kan ze overal mee versieren. Is erg leuk om te doen en verslavend, maar ja dat zijn de cc's en de taarten ook...
Ik heb choclat melts maar hoor vaak dat daar nog wat doorheen gaat (boter en suiker.........
Dacht dat ik dat geoon kon smelten en ze daar in dippen maar nou begon ik te twijfelen omdat ik al die recepten tegenkom.
Tja cupcakes heb ik zal zoveel gemaakt en het meisje wilde weer eens wat ander tracteren